شناسهٔ خبر: 14504 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

« زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» و «اشباح» در نوبت اکران

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد اکران فیلم‌های «زندگی جای دیگری‌ است» ،« زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» و «اشباح» در شورای صنفی نمایش ثبت شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش، گفت: از چهارشنبه ۲۷ فروردین‌ماه، فیلم «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی در سرگروه «فرهنگ» نمایش خود را آغاز می‌کند.

فرجی اضافه کرد: فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» جایگزین فیلم «با دیگران» به سرگروهی فرهنگ اکران می شود.

او اضافه کرد: همچنین قرارداد دو فیلم دیگر در شورای صنفی نمایش ثبت شد و به این ترتیب «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح‌الله حجازی در گروه «استقلال» و فیلم «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی در گروه «آزادی» اکران خواهد شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به فیلم‌های سینمایی «چ» و «طبقه حساس» گفت: در حال حاضر کف فروش فیلم «چ» طبق آئین نامه فعلا بالاست و این فیلم به سرگروهی  آزادی همچنان اکران خواهد بود و فیلم «طبقه حساس» نیز در سرگروهی استقلال خواهد بود و پس از رسیدن به کف فروش، فیلم‌های «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» و «اشباح» جایگزین این فیلم ها خواهند شد.

فرجی در مورد کارگروه هنر و تجربه گفت: بنا شد که هفته آینده طرحهای مورد نظر کار گروه هنر و تجربه از سوی رئیس این کارگروه، امیرحسین علم الهدی ارائه شود پس از آن نتیجه نهایی این طرح اعلام می‌شود.

نظر شما