شناسهٔ خبر: 14528 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگردان «شیفتگی» مشغول اصلاحات برای اکران

کارگردان فیلم سینمایی «شیفتگی» از ارائه نسخه کامل این فیلم به شورای پروانه نمایش خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از فارس؛ علی زمانی عصمتی کارگردان فیلم سینمایی «شیفتگی» درباره اکران این اثر سینمایی گفت: هنوز نسخه کامل فیلم سینمایی «شیفتگی» آماده نشده است و آنچه که ما در سی و دومین جشنواره فیلم فجر شاهد آن بودیم نسخه کاملی از این فیلم نبود و برخی اشکالات فنی دامن گیر این فیلم شده بود.

وی افزود: به امید خدا مراحل فنی این اثر سینمایی اعم از موسیقی و ... تا دو روز آینده به پایان می‌رسد و نسخه کامل این فیلم را شورای پروانه نمایش ارائه خواهیم داد تا برنامه‌های لازم برای نمایش این فیلم انجام شود.

این کارگردان سینما در ادامه از احتمال پخش این فیلم توسط موسسه پخش فیلمیران خبر داد و گفت: در ایام جشنواره فیلم فجر با آقای سرتیپی مدیر موسسه پخش فیلمیران صحبتی انجام شده که ایشان هم استقبال کردند اما باید ببینیم که پروانه نمایش چه زمانی برای این فیلم صادر خواهد شد.

در فیلم سینمایی «شیفتگی» بازیگرانی همچون رویا تیموریان، افسانه چهره آزاد، لیلا زارع، سحر عبدالهی، بهداد رویان، هومن اشکبوس، مهسا ظریف، شایان ترابیان، مرتضی نسیم سبحان، لیلا بارگاهی، مجتبی لاله زاری، امیر جلالی، امیر زمانی، محسن عالم زاده، جمیله ستوده نیا، مهری زمانی و... حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شایسته زنی است که بیش از سی سال است وجه زنانه خود را فراموش کرده است. او پس از آشنایی با یک موزیسین جوان به نام غوغا و کمک به او برای رفع گرفتاریش خود نیز دچار دگردیسی می‌شود.

نظر شما