شناسهٔ خبر: 14585 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همکاری دی کاپریو و ایناریتو

شاید خیلی ها منتظر بودند تا ببینند پس از نامزدی بهترین بازیگر نقش اول مرد، دی کاپریو همکاری با کدام کارگردان را برای ادامه کارنامه موفقش انتخاب می کند. به نظر می رسد جواب در حال روشن شدن است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ شاید خیلی ها منتظر بودند تا ببینند پس از نامزدی بهترین بازیگر نقش اول مرد، دی کاپریو همکاری با کدام کارگردان را برای ادامه کارنامه موفقش انتخاب می کند. به نظر می رسد جواب در حال روشن شدن است. رسانه های آمریکایی خبری مبنی بر همکاری الخاندرو گونزالز ایناریتو با این ستاره هالیوودی منتشر کرده اند. در این خبر آمده است که ایناریتو می خواد برای فیلم جدیدش سراغ بازیگر فیلم «گرگ وال استریت» برود. ایناریتو که امسال «برد من» را در نوبت اکران دارد لحظه به لحظه از شرکت کردن در کن ۲۰۱۴ بیشتر نا امید می شود و می خواهد خودش را برای فصل جوایز ۲۰۱۶ آماده کند. داستان فیلم جدید کارگردان «بابل» در نیو ریجنسی قرن ۱۹ رخ می دهد. گفته می شود فاکس قرن بیستم که وظیفه تهیه این فیلم را بر عهده دارد امیدوار است تا بتواند آن را برای اکران پاییزه در سال ۲۰۱۵ آماده کند.

این فیلم که گفته می شود The Revenant نام دارد از روی رمانی به همین نام نوشته مایکل پانکه اقتباس خواهد شد. داستان این کتاب که احتمالا در سال های آینده آن را روی پرده سینما خواهیم دید به گروهی از مسافران می پردازد که بعد از حمله خرسی، یکی از اعضای گروهشان، هیو گلس را جا می گذارند. آنها چاقو و غذای او را هم می برند و برای مرگ رهایش می کنند. اما هیو گلس به شکل معجزه آسایی جان به در می برد و برای انتقام سراغ همسفرانش می رود. 

گفتنی است این نخستین همکاری لئوناردو دی کاپریو با الخاندرو گونزالز ایناریتو است. شاید جالب باشد که بدانید لئو دی کاپریو با قریب به اتفاق کارگردانان سرشناس سال های اخیر هالیوود همکاری کرده است. این بازیگر سرشناس که تا کنون نامزد پنج جایزه اسکار شده است با سام ریمی( در «سریع و مرده»)، باز لورمن( در «رومئو + ژولیت»، «گتسبی بزرگ»)، جیمز کامرون( در «تایتانیک»)، وودی آلن( در «سلبریتی»)، دنی بویل( در «ساحل»)، استیون اسپیلبرگ( در «اگه می تونی منو بگیر»)، مارتین اسکورسیزی( در «دار و دسته نیویورکی»، «هوانورد»، «دپارتد»، «شاتر آیلند»، «گرگ وال استریت»)، ریدلی اسکات (در «پیکره دروغ ها»)، کویینتین تارنتینو( در «جانگوی رها از بند»)، سم مندس( در «جاده رولوشونری»)، کلینت ایستوود( در «جی. ادگار»)، ادوارد زوییک( در «الماس خونین») و کریستوفر نولان(در «تلقین») و ... همکاری داشته است. دی کاپریو که از طرفداران مشهور تیم ثروتمند پاریسی، پاریسن ژرمن هم هست تا کنون در اقتباس های گوناگون از شاهکارهای ادبی جهان حاضر بوده که «مردی در نقاب آهنین»، «رومئو + ژولیت» و «گتسبی بزرگ» مهم ترین تجربه های او در این حوزه به حساب می آیند.

نظر شما