شناسهٔ خبر: 14773 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اکران «زیبا‌تر از زندگی» در دانشگاه‌های کشور

فیلم سینمایی «زیبا‌تر از زندگی» به کارگردانی انسیه شاه حسینی، در دانشگاه‌ها، مساجد، مدارس و فرهنگسرا‌ها اکران می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ فیلم سینمایی «زیبا‌تر از زندگی» به کارگردانی انسیه شاه حسینی، در دانشگاه‌ها، مساجد، مدارس و فرهنگسرا‌ها اکران می‌شود.

«زیبا‌تر از زندگی» داستان زندگی شهید محمدحسین علم‌الهدی – فرمانده سپاه هویزه – و رزمندگانی است که در عملیات نصر به کمک نیروهای مخلص ارتش، به یاری مردم روستا‌ها در منطقه جنوب اهواز در دشت آزادگان می‌شتابند.

روابط عمومی موسسه پخش جبرائیل فیلم اعلام کرد «زیبا‌تر از زندگی» از طریق سایت یونی فیلم در دانشگاه‌ها و سایر مراکز فرهنگی اکران می‌شود.

بنابر این گزارش کلیه تشکل‌های دانشجویی و فعالین فرهنگی در صورت تمایل به اکران این فیلم سینمایی می‌توانند به www. UNIFILM. ir مراجعه کرده و یا با ۰۹۳۵۲۲۳۹۴۳۱ تماس بگیرند.

زیبا‌تر از زندگی محصولی از سازمان هنری رسانه‌ای اوج، به کارگردانی انسیه شاه حسینی است که موفق به کسب عنوان بهترین فیلم از نگاه ملی در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر شد.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: انسیه شاه حسینی؛ تهیه کننده: سیدسعید سیدزاده؛ بازیگران: حامد کمیلی (در نقش شهید علم الهدی)، محمود پاک نیت، مهوش صبرکن؛ مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی؛ موسیقی: سعید انصاری.

نظر شما