شناسهٔ خبر: 14855 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ستاره اسکندری؛ پس از سال‌ها در نمايش «هم‌هوايی»

اسکندری اين روزها در نمايش «هم هوايی» به کارگردانی افسانه ماهيان روی صحنه می‎رود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛  اسکندري تاکنون در سريال‌هاي بسياري بازي کرده است، اما از مهم‌ترين ايفاي نقش‌هايش مي‌توان به نقش نرگس در سريالي به همين نام به کارگرداني سيروس مقدم و هم چنين سريال «مرگ تدريجي يک رويا» به کارگرداني فريدون جيراني اشاره کرد. او در اين سريال‌ها که بسيار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت تفاوت در نوع نقش هايش را تجربه کرد چرا که يکي از اين ها نقشي مثبت و ديگري خاکستري و يا حتي منفي بود.
اسکندري اين روزها در نمايش «هم هوايي» به کارگرداني افسانه ماهيان روي صحنه مي‌رود. او در اين‌باره به «باني فيلم» گفت: اين نمايش که هر شب ساعت ۲۰ در سالن حافظ اجرا مي‌شود، در واقع روايت زندگي سه زن است که به صورت مستند حضور داشته اند و هر کدام از آنها ما به ازاي بيروني داشته‌اند. ما هم در اين اثر سعي داشتيم با اسم نبردن از شخص خاصي اين موضوع را به همه افراد تعميم دهيم و بيشتر تآکيدمان روي موضوعات باشد. قصه ما بر اساس واقعيت است و من هم در نقش يکي از اين زن ها بازي مي کنم.
وي افزود: اين کار در واقع مونولوگي است که در هم تنيده شده و هر کدام از اين زن ها قصه زندگي خود و عشق هايشان را روايت مي کنند. او از ويژگي هاي اين اثر نمايشي گفت: اين کار يک برهه اي از تاريخ را در کشورمان نشان مي دهد چرا که زمانش از شروع جنگ تا عصر حاضر است و نگاهي اجتماعي نيز دارد. ضمن اينکه برخي مسائل اجتماعي را آسيب شناسي مي کند.
او در مورد کارهاي تصويري اش افزود: به اين خاطر که بعد از مدت ها به عرصه تئاتر برگشتم تمام تمرکزم را روي اين کار گذاشتم، چرا که به هر حال نقشي سخت و دشوار را بازي مي کنم.
آخرين حضور اسکندري در تلويزيون بازي در سريال «شوق پرواز» به کارگرداني يداله صمدي بود.

نظر شما