شناسهٔ خبر: 14877 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«انا الحق» یک شاعر در روزهای نمایشگاه کتاب

مدیر انتشارات هزاره‌ ققنوس از انتشار و توزیع ۵۰ عنوان کتاب جدید در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ رضا حاجی‌آبادی، مدیر انتشارات هزاره ققنوس، از انتشار و توزیع ۵۰ عنوان کتاب جدید در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: از این تعداد چهار عنوان اثر مربوط به عبدالرضا رضایی‌نیا، شاعر، است که با عناوین «انا الحق»، «گلدون شکسته»، «خیابون ...» و «مذهب عاشقی» با موضوعات مختلف اجتماعی، عاشقانه، آیینی و ... به چاپ خواهد رسید. این اشعار در قالب‌های مختلف از جمله ترانه به نظم درآمده‌اند.

وی ادامه داد: «طوفان در راه» عنوان کتاب دیگری است که برای اولین‌‌بار توسط هزاره ققنوس در نمایشگاه کتاب توزیع می‌شود. این اثر رمانی برای گروه سنی نوجوان با موضوع نهضت تنباکو و فتوای مشهور میرزای شیرازی است. نویسنده تلاش داشته تا آنجا که امکان دارد اثرش خیلی تاریخی نباشد و فقط رمان تاریخی محسوب شود. این کتاب در ۱۰۰ صفحه منتشر شده است.

مدیر انتشارات هزاره ققنوس به دیگر عناوین جدید این انتشارات اشاره کرد و یادآور شد: در میان کتاب‌های جدید این نشر نیز می‌توان به مجموعه نثر ادبی محمدرضا مهدی زاده با عنوان «عطرتو را تلاوت می‌کنم»، مجموعه شعر شهرام مقدسی با عنوان «هوس پایین آمدن ندارم»،  مجموعه رباعی‌های سیف‌الله خادمی با عنوان «انگار کسی سیب تو را گاز زده»، رباعی‌های علیرضا دهرویه با نام «سرننوشت‌ها»، رمان «طوفان در راه» نوشته هادی خورشاهیان برای نوجوانان، مجموعه رباعی بهروز  آور زمانو مجموعه اشعار غزل آزاد مقدم اشاره کرد که این کتاب‌ها مجوز خود را گرفته‌اند و به نمایشگاه کتاب نیز می‌رسند.

حاجی‌آبادی همچنین در پایان از احتمال برگزاری نذر کتاب در صورت موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام نمایشگاه کتاب ربای نخستین‌بار خبر داد.

نظر شما