شناسهٔ خبر: 14915 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تام هنکس و اسپیلبرگ در فیلمی با موضوع جنگ سرد

منابع معتبری از درون هالیوود اعلام کرده اند که تام هنکس به یک پروژه بدون نام در مورد جنگ سرد می پیوندد. پروژه ای که گفته می شود استیون اسپیلبرگ را در مقام کارگردانش خواهد داشت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ منابع معتبری از درون هالیوود اعلام کرده اند که تام هنکس به یک پروژه بدون نام در مورد جنگ سرد می پیوندد. پروژه ای که گفته می شود استیون اسپیلبرگ را در مقام کارگردانش خواهد داشت. استیون اسپیلبرگ پس از ساخت فیلم سینماییی «لینکلن» هنوز تصمیمی برای ساخت فیلم جدید نگرفته است. اما این پروژه هم مانند خیلی از پروژه های بزرگ و بی کارگردان هالیوود به او نسبت داده شده است. ظاهرا حضور بازیگر دو بار برنده اسکار که سابقه رفاقت و همکاری طولانی مدت با اسپیلبرگ را هم دارد می تواند گزینه ای برای راضی کردن این کارگردان سرشناس باشد. 

تام هنکس در «نجات سرباز ریان»، «ترمینال» و «اگه می تونی منو بگیر» با اسپیلبرگ همکاری کرده است. آنها با همکاری هم سریال مشهور «دسته برادران» را هم تهیه کرده اند. این همکاری ها و سابقه رفاقت می تواند باعث شود تا پروژه جنگ سرد هالیوود، با غلبه بر «مونتزوما» و «روبوکالیپس» توسط استیون اسپیلبرگ انتخاب شود. 

فیلمنامه این فیلم را مت چرمن نوشته است و مارک پلات تهیه کننده آن خواهد بود. گفته می شود دریم وورکس کمپانی سازنده آن خواهد بود که این موضوع امکان نقش داشتن اسپیلبرگ در این پروژه را حتی بیشتر هم می کند. 

در این فیلم تام هنکس نقش ماموری آمریکایی را بازی می کند که باید برای آزادی یک خلبان به نام گری پاورز با شوروی مذاکره کند. گری پاورز پس از تیر خوردن هواپیمای جاسوسی اش توسط نیروهای بلوک شرق اسیر شده است. 

تام هنکس پس از موفقیت های «کاپیتان فیلیپس» و «نجات آقای بنکس» سراغ پروژه ای به نام «هولوگرامی برای پادشاه» رفته و این پروژه جنگ سرد عملا دومین فیلم پس از موفقیت هایش در فصل جوایز گذشته خواهد بود.

نظر شما