شناسهٔ خبر: 14931 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

محمد صالح‌علا اولین مجموعه‌ترانه‌اش را آماده چاپ می‌کند

مدیر انتشارات سرزمی اهورایی از آماده‌سازی اولین مجموعه‌ترانه از محمد صالح‌علا برای چاپ خبر داد.

 

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از  مهر؛ مجید ضرغامی مدیر انتشارات سرزمین اهورایی گفت: «ترانه‌ها و روایات صالح علا» عنوان کتابی است که در حال آماده‌سازی آن برای انتشار هستیم و سعی داریم آن را به نمایشگاه کتاب تهران برسانیم. این کتاب همان‌طور که از نامش مشخص است، مجموعه‌ای از ترانه‌های محمد صالح اعلا، شاعر و ترانه‌سرای کشورمان را در بر می‌گیرد و اولین مجموعه‌ترانه‌ای است که از وی چاپ می‌شود.

وی افزود: این کتاب، علاوه بر ترانه‌ها، داستان شکل‌گیری آن‌ها را هم شامل می‌شود و صالح اعلا در زیر هر ترانه، توضیح داده که آن ترانه چگونه متولد شده و به این ترتیب، این بخش‌های کتاب به صورت داستان در داستان هستند و شامل برخوردهای صالح‌اعلا با مردم و دنیای بیرون است.

این مدیر نشر در ادامه گفت: علاوه بر کتاب «ترانه‌ها و روایات صالح علا»، کتاب دیگری از این ترانه‌سرا در دست آماده‌سازی داریم که داستان کوتاهی از او را شامل می‌شود. عنوان این کتاب «پریدن با یک بال» است. قرارداد مربوط به این آثار، با صالح‌علا بسته شده و تلاش داریم هر 2 کتاب را به نمایشگاه کتاب تهران برسانیم.

ضرغامی گفت: برنامه همکاری با این شاعر در دستور کار انتشارات سرزمین اهورایی است و قصد داریم همکاری‌مان را با صالح‌علا در زمینه انتشار آثارش، ادامه بدهیم.

نظر شما