شناسهٔ خبر: 14940 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«پژمان» فیلم سینمایی می‌شود

تهیه‌کننده «پژمان» از تولید فیلم سینمایی با محوریت پژمان جمشیدی خبر داد و گفت: فیلمنامه «پژمان» در حال حاضر توسط پیمان قاسم‌خانی در حال نگارش است.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از بانی فیلم؛ محسن چگینی با بیان اینکه نسخه اولیه این فیلم نگارش شده است، گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تا نگارش این فیلم تا تیر ماه تمام می‌شود.

وی اضافه کرد: حضور پژمان جمشیدی و سام درخشانی در این فیلم نهایی نشده است و با حمید فرخ‌نژاد نیز برای بازی در این فیلم مذاکراتی انجام شده که هنوز قطعی نشده است.

تهیه‌کننده «پژمان» خاطر نشان کرد: کارگردان این فیلم هنوز مشخص نیست ولی احتمالا سروش صحت همچون نسخه تلویزیونى کارگردانى کار را بر عهده داشته باشد.

وی درباره داستان این فیلم گفت: داستان «پژمان» با نسخه تلویزیونی آن متفاوت است و پیرامون موضوع دیگری به تولید می‌رسد.

داستان سریال «پژمان» که از شبکه سوم سیما پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت درباره پژمان جمشیدی ستاره سابق فوتبال است که برای چهارمین فصل متوالی موفق نشده برای خودش یک تیم پیدا کند. به همین دلیل به‌ تدریج وارد دورانی می شود که کمتر کسی او را در خیابان می شناسد. در این سریال پژمان جمشیدی، سام درخشانی، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه‌خواه و اردشیر کاظمی ایفای نقش کرده بودند.

نظر شما