شناسهٔ خبر: 15241 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آثار همینگوی برای اولین بار دیجیتالی می‌شود

مجموعه آثار ارنست همینگوی نویسنده مشهور آمریکایی برای اولین بار به صورت کتاب الکترونیک منتشر می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ انتشارات سیمون اند شوستر اعلام کرد تمامی آثار خلق شده توسط همینگوی نویسنده برنده نوبل و خالق «پیرمرد و دریا» را به صورت کتاب الکترونیک روانه بازار کتاب می‌کند.

در قالب این طرح بیست و هشت عنوان کتاب «مجموعه آثار همینگوی» تا تاریخ ۲۲ ماه می در بریتانیا، به شکلی جدید و مدرن  منتشر خواهد شد.

این مجموعه با طراحی تام پولند برای ایجاد تصاویری پاکیزه، قوی و روشن که متفاوت با همه آنچه است که پیش از این راهی قفسه‌های کتابفروشی‌ها می‌شد، شکل گرفت است.

قیمت هر عنوان کتاب الکترونیک ۴.۹۹ پوند و قیمت مجموعه آثار ۹۹.۹۹ پوند است. سیمون اند شوستر امتیاز انتشار آثار همینگوی به زبان انگلیسی را در سراسر جهان در اختیار دارد و رندوم هاوس امتیاز انتشار آثار  چاپی این نویسنده را در تملک خود دارد. در آمریکا نیز امتیاز انتشار هر نوع کار چاپی و الکترونیک از همینگوی در اختیار اسکرایبنر شاخه‌ای از سیمون اند شوستر است.

از این مجموعه سه اثر مهم کلاسیک همینگوی با مقدمه نویسندگان برجسته بریتانیایی به بازار می‌آید: «پاریس جشن بیکران» با مقدمه کالم تویی‌بین، «خورشید همچنان می‌درخشد» با مقدمه فیلیپ مه‌یر و «زنگ‌ها برای که به صدا در می‌آیند» با مقدمه جرمی بوون منتشر خواهند شد.

انتشارت سیمون اند شوستر قصد دارد تا سال ۲۰۱۵ مجموعه های مختلفی از آثار همینگوی را با هم منتشر کند که بر مبنای موضوع دسته‌بندی شده‌اند.

ارنِست میلر هِمینگوی از نویسندگان برجسته معاصر آمریکا و برنده جایزه نوبل ادبیات است. وی از پایه‌گذاران یکی از تأثیرگذارترین انواع ادبی، موسوم به «وقایع‌نگاری ادبی» شناخته می‌شود. «وداع با اسلحه»، «پیرمرد و دریا»، «تپه‌های سبز آفریقا»، «داشتن و نداشتن» و «زنگ ها برای که به صدا در می آیند» شماری از مشهورترین آثار وی هستند.

نظر شما