شناسهٔ خبر: 15251 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دور جدید برکناری مدیران در جهاد دانشگاهی

با برکناری یکی از مدیران جهاد دانشگاهی، اخیرا دور دوم برخورد با مدیران این نهاد انقلابی آغاز شده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس، پس از انتصاب حمیدرضا طیبی به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی در سال گذشته شاهد برکناری سریع بسیاری از معاونین و مدیران جهادی و باتجربه جهاد دانشگاهی همچون دکتر قاضی‌مغربی (معاون پژوهشی)- دکتر ایمانی خوشخو (معاون آموزشی)-  مهندس مهدی ندیری (معاون پشتیبانی) - دکتر زعیم‌کهن (معاون توسعه و هماهنگی)، حجت‌االاسلام والمسلمین سیدمهدی تقوی (رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی) ،دکتر احمد نادری(رئیس جهاد دانشگاهی واحد تهران)،  دکتر زهرا شیخی (رئیس پژوهشکده بهداشت و فرزند شهید) بودیم.

خبرنگار ما کسب اطلاع کرد اخیرا دور دوم برخورد با مدیران این نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی که با هدف اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها در ابتدای انقلاب اسلامی تشکیل شد، آغاز شده است.

امروز حسن فارسی از روابط عمومی جهاد دانشگاهی برکنار و آئینه‌ساز که در آستانه بازنشستگی است جایگزین وی شد. نامبرده دارای مواضع سیاسی رادیکال و از نزدیکان میرحسین موسوی در فرهنگستان هنر بوده است،

علی احمدی (معاون اشتغال) ، فریدزاده (رئیس سازمان دانشجویان)  و برخی مسئولین دیگر در نوبت برخورد و برکناری قرار دارند. شایان ذکر است جایگزین نامبردگان از نیروهای در آستانه بازنشستگی جریان افراطی اصلاح‌طلب و منتسبین به فتنه ۸۸ همچون حمید امین اسماعیلی، جمشید رسایی، احمد شریفی‌زاده هستند.

نظر شما