شناسهٔ خبر: 15294 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نگارش فیلمنامه «زیر نور شمع» تمام شد

ابراهیم فروزش از ساخت مجموعه «زیر نور شمع» با اقتباس از رمان هوشنگ مرادی کرمانی با نظارت این نویسنده در تابستان برای شبکه یک خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ ابراهیم فروزش با اشاره به سریال «زیر نور شمع» که فیلمنامه آن با اقتباس از کتاب هوشنگ مرادی کرمانی با همین نام در حال نگارش است، گفت: پروِژه‌ای داریم که مربوط به یک سال گذشته است و در آن تححقیقات زیادی روی بعضی از داستان‌های کوتاه مرادی کرمانی انجام شده که در ارتباط با کودک و نوجوان و خانواده است.

کارگردان فیلم «کلید» ادامه داد: این مجموعه در ۱۰ الی ۱۵ قسمت ساخته می‌شود ولی شاید قسمت‌های آن چندان به هم پیوسته نباشند و شکل اپیزودیک به خود بگیرد. درآوردن سناریوی این کار کمی به وقت نیاز داشت و شرایط تلویزیون هم باعث شد که ساخت این کار به تاخیر بیفتد.

وی با اشاره به اینکه فیلمنامه این مجموعه با نظارت هوشنگ مردی کرمانی کامل شده است، گفت: قرارست جلساتی با مدیران تلویزیون برگزار شود و بعد از آن قاعدتا تولید را از تابستان شروع کرده و مجموعه را کلید می زنیم.

کارگردان فیلم‌های «شیر توشیر» و «خمره» در توضیح خود از مجموعه «زیر نور شمع» بیان کرد: این مجموعه فقط برای کودکان و نوجوانان نیست بلکه برای بزرگسالان هم مناسب است و خانواده‌ها را هم دربرمی‌گیرد. این کار قصه‌های جداگانه‌ای دارد که تنوع خواهند داشت اما قصه این قابلیت را دارد که به صورت سریالی پیش رود و اپیزودها به صورتی ساخته شوند که ارتباط بیشتری با هم داشته باشند.

نظر شما