شناسهٔ خبر: 15335 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازیگران «جاده قدیم» تا 13 اردیبهشت در کلانتری می‌مانند

تصویربرداری سریال «جاده قدیم» روزگذشته با حضورعوامل این کار به سکانس‌هایی از قسمت‌های دوم و سوم رسید و تهیه کننده اعلام کرد از قسمت چهارم امید روحانی نیز به این سریال اضافه می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، حمیدرضا آذرنگ، یکتا ناصر، شهرام حقیقت‌دوست و جمعی از هنروران سریال «جاده قدیم» روز گذشته سه‌شنبه نهم اردیبهشت ماه در کلانتری ۱۶۴ قائم واقع در شهرک قائمیه جلوی دوربین رفتند.

«جاده قدیم» سریالی است که در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به نویسندگی امید سهرابی و به تهیه‌کنندگی علی تقی‌پور از سال گذشته تولید آن آغاز شده و در مقطعی هم متوقف شد. از جمله ویِژگی‌های این سریال حضور عبدالله اسکندری به عنوان طراح گریم است که گریم‌های جالبی را برای شخصیت‌های سریال طراحی کرده به شکلی که چهره بازیگران را دچار تغییرات اساسی کرده است.

روز گذشته عوامل سریال «جاده قدیم» به کارگردانی بهرام بهرامیان از ساعت ۱۱ به کلانتری ۱۶۴ قائم محل تصویربراری کار رفتند و سکانس‌هایی از قسمت‌های دوم و سوم این سریال را ضبط کردند.

در این سریال حمیدرضا آذرنگ در نقش نعمت به همراه زینت همسرش با بازی یکتا ناصر و همچنین شهرام حقیقت دوست که نقش برادر همسرش را بازی می‌کرد در این لوکیشن حضور داشتند و جلو دوربین بازی کردند.

نعمت، زینت و طینت شخصیت های اصلی این داستان هستند که از روستا وارد شهر می‌شوند و در شهر گاو خود را گم می‌کنند از جمله داستان‌های این سریال رفتن آنها به کلانتری و پیدا کردن گاوشان است. این اتفاق با اتفاقات دیگری داستان سریال «جاده قدیم» را پیش می برد و فضای طنز گونه ای را برای آن رقم زده است.

همچنین از دیگر بازیگران این سریال می توان به آنا نعمتی، حسین ملکی و امید روحانی اشاره کرد که به گفته علی تقی‌پور تهیه‌کننده سریال از قسمت چهارم به کار اضافه می‌شود.

تصویربرداری «جاده قدیم» به گفته بهرام بهرامیان کارگردان سریال تا خود ماه رمضان طول خواهد کشید و برای پخش در ماه رمضان به صورت همزمان تدوین هم می‌شود.

از جمله سکانس‌هایی که روز گذشته به تصویربرداری رسید صحنه ای است که در آن شخصیت‌های نعمت، طینت و زینت درباره آنا نعمتی بازیگر سینما را صحبت می‌کنند. نکته جالب این است که آنا نعمتی در این سریال در نقش اصلی خود با عنوان بازیگر بازی می‌کند.

این سریال لوکیشن‌های متعددی دارد که بیمارستان بهمن نیز از جمله آنهاست و به گفته تهیه‌کننده به دلیل ریتم تند این کار از لوکیشن‌های خارجی زیادی استفاده شده است.

صحنه‌هایی از تصویربرداری سریال نیز در حضور محمدرضا معصوم‌زادگان مدیرسیمافیلم انجام گرفت و وی درباره این سریال گفت: تصویربرداری جاده قدیم تا چند روز آینده در لوکیشن های جدیدتری با اضافه شدن هنرپیشه های دیگر ادامه پیدا می‌کند.

وی درباره حمایت سیمافیلم از این سریال بیان کرد: سیمافیلم در راستای ماموریت های قبلی خود از این سریال حمایت می کند. این یک کار مناسبتی است و قرار است برای ماه رمضان برسد. از جمله ویژگی های این سریال که سیمافیلم به آنها توجه کرده صرفه جویی و شناخت منابع حیاتی است. این ظرفیت هایی محتوایی و همچنین فضای طنزگونه سریال ما را به این نتیجه رساند که می توان از این قابلیت ها استفاده کرد.

تصویربرداری در کلانتری ۱۶۴ قائم تا روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما