شناسهٔ خبر: 15357 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگاه آموزشی مهارت‏‎های پژوهش کیفی با استفاده از نرم افزار Maxqda

پژوهشکده باقرالعلوم(ع) کارگاه آموزشی مهارت‏‎های پژوهش کیفی را با استفاده از نرم‎افزار Maxqda برگزار می‎کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، مدیر گروه پروژه راهبردهای رهبری پژوهشکده باقرالعلوم(ع) از برگزاری کارگاه آموزشي مهارت‏های پژوهش کیفی با استفاده از نرم افزار Maxqda با تدریس دکتر وحید یاوری رئیس مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق(ع) و عضو هیئت علمی این دانشگاه در این پژوهشکده خبر داد.

حجت الاسلام محمد فاطمی با اعلام این خبر افزود: کارگاه آموزشي مهارت‏های پژوهش کیفی با تاکید بر روش های تحلیل مضمونی و گرندد تئوری و با استفاده از نرم افزار Maxqda به صورت دوره کارگاه آموزشي غير متمركز برای پژوهشگران پژوهشکده باقرالعلوم و طلاب سطوح عالی حوزه، اساتید دانشگاه و دانشجویان ارشد و دکتری برگزار می شود.

وی تعداد اعضاي دوره را نهايتا ۳۰نفر خواند و خاطر نشان کرد: متقاضیان خارج از پژوهشکده، در جلسه توجیهی یا به صورت تلفنی بعد از پرداخت هزینه ۸۰ هزار تومان ثبت نام می شوند.

این مدیر پژوهشی در مورد اهداف كلي دوره اظهار داشت: ما بنا داریم در این دوره دانش پژوهشگران در روش شناسی پژوهش های کیفی را ارتقا داده و مهارت استفاده از نرم افزارهای پژوهش کیفی را ایجاد کنیم

مدیر گروه راهبردهای رهبری پژوهشکده تصریح کرد: دکتر وحید یاوری رئیس مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق(ع) و عضو هیئت علمی این دانشگاه در ۱۸ ساعت این دوره را برای طلاب و دانشجویان برگزار می کند.

وی تاکید کرد: کارگاه های بعدی با موضوع روشها و تکنیک های کیفی دیگر شامل تحلیل محتوا، تحلیل گفتمان، تبارشناسی، گروه کانونی، و.....در آینده نزدیک برگزارخواهد شد.

شایان ذکر است: علاقمندان برای جزئیات بیشتر می توانند تا تاریخ ۳۱/۲/۹۳ به سایت پژوهشکده باقرالعلوم مراجعه یا با تلفن۳۷۷۴۲۲۸۵- ۳۷۷۴۰۳۵۵داخلی۱۲۷ تماس بگیرند.

نظر شما