شناسهٔ خبر: 15368 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه‌های ارتش در نمایشگاه کتاب اعلام شد

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون سال‌های قبل با همت و تلاشی مضاعف در نمایشگاه بین‌المللی کتاب آماده استقبال از علاقه‌مندان است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ امیر سرتیپ دوم ستاد ابراهیم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر افزود: کتاب به عنوان بهترین وسیله انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در برنامه های این سازمان جایگاه ویژه‌ای دارد بر این اساس رمان نویسی‌، مستند نویسی و کتاب کودکان به شیوه‌ای زیبا‌، بلیغ و علمی با قلم زیبای نویسندگان مجرب سرلوحه کار قرار گرفته و کارهای وزینی نیز تهیه و تدوین شده است.

 

وی اظهار کرد: امسال در نمایشگاه کتاب تهران ضمن ارائه کتاب‌های تازه منتشر شده‌، برای علاقه‌مندان به ویژه دانشجویان‌، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و نیروهای مسلح تخفیف‌های ویژه در نظر گرفته شده است.

 

سرتیپ گلفام گفت: رونمایی از کتاب و حضور نویسندگان و دیدار چهره به چهره با مردم از دیگر برنامه‌های جانبی این سازمان در نمایشگاه امسال است.

 

انتشارات سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش در مصلی تهرا‌ن‌، شبستان‌، راهرو ۱۸ ، غرفه ۲۲ میزبان علاقه‌مندان است.

نظر شما