شناسهٔ خبر: 15397 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تغییر نحوه تعیین اعضای هیات ممیزه دانشگاه علم و صنعت

رئیس دانشگاه علم و صنعت از انتخابی شدن اعضای هیات ممیزه این دانشگاه خبر داد و گفت: علاوه بر تغییر نحوه تعیین روسای دانشکده و مدیران گروه ها از شکل انتصابی به انتخابی ، تعیین اعضای هیات ممیزه دانشگاه نیز انتخابی می‎شود .

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محمد علی برخورداری در خصوص بهره گیری از خرد جمعی در برنامه های دانشگاه علم و صنعت گفت: یکی از کارهایی که در این زمینه انجام گرفته انتخاب روسای دانشکده و مدیران گروه‌ها است که انتخابی شده است .

وی افزود: قانون این اجازه را به رئیس دانشگاه داده است که رئیس دانشکده را انتخاب کند ولی من علاقمند هستم که از طریق نظر سنجی، رؤسای دانشکده ها و مدیران گروه انتخاب شوند.

رئیس دانشگاه علم و صنعت افزود: برهمین اساس در این دوره انتخاب روسای دانشکده‌ها و مدیران گروه‌ها در اختیار اعضای هیات علمی گذاشته شد و اعضای هیات علمی روسای دانشکده و مدیران گروه را انتخاب و به رئیس دانشگاه معرفی می کنند .

وی یادآورشد : همچنین قرار است علاوه برانتخابی شدن رئیس دانشکده و مدیران گروه‌ها ، تعیین هیات ممیزه دانشگاه نیز به صورت انتخابی شود.

وی از دیگر برنامه های دانشگاه برای بهره برداری از خرد جمعی به برگزاری جلسات مشترک با اعضای هیات علمی دانشگاه اشاره کرد و گفت: در راستای استفاده از نظرات و تجربیات اعضای هیات علمی دانشگاه، تاکنون جلساتی برگزار شده و از آنان خواسته ایم نظرات و سوال های خود را در خصوص مسایل مختلف مطرح کنند تا هم پاسخگو باشیم و هم در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه از نظرات و ایده آنان استفاده کنیم .

نظر شما