شناسهٔ خبر: 15640 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رادیوی ایران باعث غرور ملی و سرافرازی می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران معتقد است که رادیو موجب غرور ملی و بالندگی و سر افرازی باشد و این قطعا باهمت بلند، ذوق و سلیقه و علم و دانش افراد رادیو اتفاق می‌افتد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به جایگاه رادیو در عصر باز تعریف رسانه‌ها گفت: رادیو از زمان تولدش که فکر می‌کنم ۸۰سال می‌گذرد، در وضعیت فعلی که در زمان باز تعریف رسانه‌ها، عصر انفجار اطلاعات، فناوری و دهکده جهانی از لحاظ ارتباطات در حال تبادل اطلاعات می‌باشد، و در بین همه آنهایی که با رسانه کار می‌کنند و اطلاعات کسب می‌کنند جایگاه بسیار بالایی دارد.

سیاری معتقداست: رادیو جایگاه بالاتری نسبت به سایر رسانه‌ها دارد و علی رغم همه پیشرفتهای موجود در جهان و جامعه نه تنها از جایگاه رادیو کم نشده بلکه تقویت هم شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش که معمولا رادیو ایران را بیشتر گوش می‌کند می‌گوید: ولی به هر صورت در بعضی از جا‌ها صدای رادیو‌های ما نمی‌آید به طور مثال در بعضی سواحل ایران که نیروی دریایی مستقر است حتی وقتی در ماموریت‌های آبی خود هستیم بیشتر رادیو‌های تقویت شده روی موج ما می‌آیند و صدای رادیو ما تحت تاثیر بعضی از رادیوهای کشورهای دیگر قرار می‌گیرد که امیدواریم روی این مسئله فکر جدی شود که پرسنل جان بر کف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بتوانند از رادیوی خود بهره‌مند شوند.

امیر سیاری معتقد است: رادیوی ملی رادیویی است که برنامه‌ها، اقدامات و اثراتش در سطح ملی باشد با ید باعث غرور ملی شود و برای هموطنانمان در داخل و خارج از کشور که صدایش را می‌شنوند موجب غرور ملی و بالندگی و سر افرازی باشد این قطعا توسط عزیزان همکار در رادیو باهمت بلند، ذوق و سلیقه و علم و دانشی که دارند حتما این امر مقدور است.

ما از جشنواره‌های رادیو و صدا و سیما مطلع هستیم و فعالیتهای همه جانبه‌ای در امر رادیو و سیما صورت می‌گیرد آنهایی که برنامه‌های مناسب تری داشتند و اقدامات بهتری انجام دادند د ر این جشنواره مورد تقدیر قرار می‌گیرند. برنامه‌های همکاران برنامه ساز مورد رتبه بندی قرار می‌گیرد که این امر در کیفیت کارشان موثر است. ما هم برایشان آرزوی موفقیت داریم که هم جشنواره به خوبی برگزار شود و جشنواره بتواند به بررسی و ارتقاء توانمندی‌های رادیو رسیدگی کند و مادر همه جای کشورمان و در دیگر جا‌ها صدای رسای رادیو را بشنویم.

برچسب‌ها:

نظر شما