شناسهٔ خبر: 15653 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعطای تسهيلات قرض الحسنه بانك رسالت به نخبگان

مشاور رئيس بنياد ملی نخبگان از اعطای تسهيلات قرض الحسنه به اشخاص حقیقی و حقوقی نخبه و فناور از طريق بانك قرض‎الحسنه رسالت خبرداد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، علیرضا دلیری گفت: بر اساس تفاهم نامه بين معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و بانك رسالت اشخاص حقیقی و حقوقی نخبه و فناور از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان خرد در راستای پیاده‌سازی بند 2 سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در خصوص تقویت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، حمايت مي شوند.

وي افزود:‌ در این تفاهم‌نامه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری متعهد شده اشخاص حقیقی و حقوقی را به منظور پرداخت وام قرض‌الحسنه با رعایت شرایط پرداخت و بازپرداخت به بانک قرض‌الحسنه رسالت معرفی کند.

معاون توسعه مديريت و منابع معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري ادامه داد: ‌همچنین بانک قرض‌الحسنه رسالت نیز متعهد شد به هر شخص حقیقی یا حقوقی معرفی شده از سوی این معاونت تا سقف مبلغ 200 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه با کارمزد سالیانه 2 درصد، حداکثر طی 2 هفته کاری از تاریخ صدور معرفی‌نامه تسهیلات پرداخت کند.

وي درخصوص اجراي اين تفاهم نامه همكاري گفت: در راستای همکاری تنگاتنگ با این بانک تاکنون، بيش از 200 نفر از نخبگان به بانك معرفی و از تسهیلات آن برخوردار شدند.

نظر شما