شناسهٔ خبر: 15667 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

قصه‌های «فاخته» رنگ و بوی رمضان دارد

بازیگر سریال «فاخته» درباره نقش خود در این سریال و داستان این اثر که جنبه‌های ارزشی و انسان‌سازی دارد و قرارست برای پخش در ماه رمضان آماده شود، سخن گفت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ عبدالرضا اکبری  درباره بازی خود در سریال «فاخته» که پیش از این با نام «مثل من، مثل تو» مطرح شده بود، گفت: این سریال حدود دو هفته است که کلید خورده و قرار است در ۳۳ قسمت یک قصه خانوادگی را روایت کند.

وی با اشاره به نقش خود در داستان این سریال بیان کرد: داستان این سریال حول‌محور عزت‌خان شکل می‌گیرد و من نقش یک پزشک به نام منصور صادقی را در این داستان دارم که درگیر مسایل و قصه‌های مختلفی می‌شود.

این بازیگر تلویزیون درباره مضمون سریال که قرار است در ماه رمضان به پخش برسد، عنوان کرد: در این سریال هرکدام از آدم‌ها داستان‌های خاص خود را دارند و سریال بیشتر به مسایلی می‌پردازد که جنبه ارزشی و انسان‌سازی دارد. فکر می‌کنم برای ایامی چون ماه مبارک رمضان قصه ها رنگ و بوی این شب‌ها را دارد و حال و هوای درون انسان را بیشتر کنکاش می‌کند.

به گفته اکبری، تصویربرداری سریال «فاخته» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی داوود قچاق تا دو ماه دیگر ادامه دارد.

سریال «مثل من، مثل تو» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما است که در ۳۳ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای برای پخش در ماه مبارک رمضان در حال تولید است.

فیلمنامه این سریال که علی اکبر محلوجیان آن را می‌نویسد، درباره دختری از یک خانواده فرهیخته است که درست اول ماه رمضان به سن تکلیف رسیده و تمام اعمال دینی بر او واجب می‌شود.

این سریال با بازی ثریا قاسمی (مادربزرگ)، عبدالرضا اکبری (پدر خانواده)، کمند امیرسلیمانی (مادر خانواده)، فرخ نعمتی (پدربزرگ)، شهرام عبدلی (عمو)، رحیم نوروزی، متین ستوده (دختر بزرگ خانواده)، نگین معتضدی (زن عمو) و هنرمند خردسال سپیده کاشانی در نقش اصلی و دختر کوچک خانواده روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به محسن حسن‌پور دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، پژمان شفیع‌پور دستیار دوم کارگردان، مرتضی قیدی مدیر تصویربرداری، سامان شهامت صدابردار، جلال موسوی طراح گریم، مهدی دیلم صالحی صحنه، سیدرضا حسینی مدیر تولید، بنیامین قچاق تدوینگر، آزاده قچاق پست پروداکشن و آرش سلطانی عکاس اشاره کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما