شناسهٔ خبر: 15720 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

استقبال مخاطبان از جدیدترین محصول «طرحی برای فردا»

غرفه عرضه کتاب‌ها و سخنرانی‌های حسن رحیم‌پور ازغدی یکی از غرفه‌های پرطرفدار نمایشگاه کتاب است.«مطهری و تحجر شیعی» یکی از جدیدترین گفتارهای ازغدی است که استقبال عجیبی به همراه داشته است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ در نمایشگاه کتاب هنوز غرفه‌هایی هستند که تن به معرفی کتاب‌هایی از جنس‌های مختلف را نزده‌اند. چرا که در برخی غرفه‌ها تنوع ناموزونی از کتاب آشپزی تا  اجنه و ... دیده‌ می‌شود.

غرفه عرضه کتاب‌ها و سخنرانی‌های حسن رحیم‌پور ازغدی یکی از غرفه‌های پرطرفدار نمایشگاه کتاب است. شاید این طور تصور شود که غرفه‌ای که فقط به عرضه یک شکل از آثار می‌پردازد مخاطب نخواهد داشت اما آثار و سخنرانی‌های رحیم‌پور ازغدی به شکلی است که سال‌ها است که مخاطبان خود را حفظ کرده است.

کتاب‌ «حسین، عقل سرخ» یکی از کتاب‌هایی است که بعد از ۲۶ بار چاپ مجدد هنوز مخاطب خود را دارد و مراجعان به این غرفه این کتاب و دیگر کتاب‌های پرفروشی مانند «مهدی(عج)، ۱۰ انقلاب در یک انقلاب»، «هنر و تجربه شوریدگی»، «گفتگوی انتقادی با علوم اجتماعی» و «علی(ع) و شهر بی آرمان» را برای خرید انتخاب می‌کنند.

چند روز قبل از شروع نمایشگاه کتاب یک سخنرانی جنجالی از حسن رحیم‌پور ازغدی در مقابل تعدادی از علمای دینی با عنوان «مطهری و تحجر شیعی»‌ منتشر شد که او در این سخنرانی به آسیب شناسی مناسک دینی پرداخته بود.

این سخنرانی که با واکنش‌های مختلفی همراه بود به سرعت مورد توجه مخاطبین مختلف قرار گرفت و فیلم تصویری این سخنرانی نیز یکی از پرفروش‌ترین محصولات عرضه شده در این غرفه است.

غرفه عرضه آثار حسن رحیم‌پور ازغدی در محل شبستان اصلی،‌ راهروی ۲۱، غرفه ۴ در محل بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب قرار دارد.

نظر شما