شناسهٔ خبر: 15847 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«سفر به گرای ۲۷۰ درجه» پرمخاطب‌ترین اثر سوره در آمازون

یکی از کارشناسان سوره مهر الکترونیک با اشاره به طرح این انتشارات در سال جدید برای ورود به شبکه آمازون، گفت: تاکنون پنج اثر از سوره مهر در شبکه آمازون قرار گرفته که از این میان، «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» بیشترین استقبال را داشته است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ امین نادری، کارشناس سوره مهر الکترونیک، با اشاره به فعالیت‌های این بخش از انتشارات سوره مهر گفت: یکی از برنامه‌های سوره مهر الکترونیک قرار دادن آثار پرفروش این انتشارات روی شبکه سراسری آمازون است. سال گذشته تعدادی از آثار این انتشارات شامل «سفر به گرای ۲۷۰ درجه»، «شطرنج با ماشین قیامت»، «هفت روز آخر»، رمان «فال خون»، «زیتون سرخ» و «گرگ‌سالی» با هدف تسهیل در تهیه آثار و آشنا کردن دیگر مخاطبان با آثار این انتشارات بر روی این شبکه قرار گرفته است. تعدادی از این آثار به زبان فارسی و تعدادی نیز با زبان انگلیسی در این شبکه قرار گرفت.

وی ادامه داد: این اولین گام در معرفی آثار دفاع مقدس به مخاطبان فراملی بود که از این میان کتاب «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» که به زبان انگلیسی بر این سایت قرار گرفته بود، با بیشترین استقبال از طرف مخاطبان مواجه شد.

کارشناس سوره مهر الکترونیک یادآور شد: در سال جاری نیز این برنامه به صورت جدی‌تر پیگیری خواهد شد که با برنامه‌ریزی از پیش انجام شده، تمامی آثار منتشر شده طی سال‌های گذشته را بر روی این شبکه قرار دهد. تعداد عناوین در نظر گرفته شده برای این طرح ۳۰۰ عنوان اثر است. کتاب‌های پرفروش و پرمخاطب شامل تمامی خاطرات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در اولویت این طرح هستند.

نادری افزود: کتاب‌های انتشارات سوره مهر در کتابفروشی آمازون از طریق سیستم «چاپ براساس تقاضا» (Print on Demand ) نیز قابل خریداری هستند. این سیستم در دانشگاه‌ها و کتابفروشی‌های بزرگ سراسر دنیا در دسترس علاقه‌مندان به کتاب است و خریداران می‌توانند در کمتر از نیم ساعت کتاب را پرینت گرفته و به صورت صحافی‌شده دریافت کنند.

«سفر به گرای ۲۷۰ درجه» روایت احمد دهقان از جنگ است که با بیانی ساده و روان، گوشه‌ای از اتفاقات روزهای دفاع مقدس را در قالب داستان بیان می‌کند. این اثر توسط سوره مهر منتشر شده و از همان ابتدا با اقبال مخاطبان مواجه شد.

نظر شما