شناسهٔ خبر: 15878 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فیلم دو سال پیش نرگس آبیار در آمریکا دیده شد

همزمان با برگزاری جشنواره فیلم «آسیا‌پاسیفیک» فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک ترند» در دانشگاه UCA کالیفرنیا، نمایش داده شد.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از فارس؛ نمایش فیلم سینمایی «اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک ترند» در حالی تا پایان امشب در جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک در لس آنجلس ادامه دارد که این فیلم روز گذشته به درخواست دانشگاه UCA کالیفرنیا، در این دانشگاه نمایش و بررسی داده شد.

گلاره عباسی بازیگر این فیلم درباره بازخوردهای نمایش این فیلم در جشنواره و در آمریکا گفت: در اختتامیه جشنواره دو نفر از اعضای هیئت داوران گفتند، فیلم قصه ساده‌ای دارد و ارتباط خوبی با مخاطب برقرار می‌کند.

وی ادامه درباره جوایز این جشنواره گفت: جوایز جشن آئین اختتامیه جشنواره آسیا پاسیفیک برای فیلم ها کوتاه است و فیلم های بلند داستانی جایزه دریافت نمی‌کنند.

عباسی درباره فیلمهای حاضر در جشنواره گفت: چند فیلم از استرالیا و آسیا دیدم، نکته قابل توجه در جشنواره امسال تفاوت در نوع نگاه در فرهنگ و زاویه دید است.

جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک از جمله جشنواره‌های هنری است که هرساله در یکی از کشورهای عضو فدراسیون بین‌المللی اتحادیه تهیه‌کنندگان فیلم (فیاپف) که از سوی انجمن کارگردانان این فدراسیون برای میزبانی تعیین می‌شود، بر‌گزار می‌شود.

این جشنواره که از سال 1954 آغاز به‌کار کرده است، به سینمای کشورهای آسیایی و جزایر اقیانوس آرام اختصاص دارد.

داستان «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند» در مورد زنی باردار به اسم لیلاست. او با مشکلی دست به گریبان است که اگرچه کوچک و بی‌اهمیت به نظر می‌رسد اما برای او بزرگ است.

این فیلم را «نرگس آبیار» در سال 1391 کارگردانی کرده و بازیگرانی چون «گلاره عباسی»، «مهران رجبی» و «جواد زیتونی» در آن ایفای نقش کرده‌اند.

نظر شما