شناسهٔ خبر: 15919 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نیکی کریمی تریلر اجتماعی می‌‌سازد

نیکی کریمی و علی اصغری این روزها مشغول بازنویسی فیلمنامه «شیفت شب» هستند تا این اثر اجتماعی را نیکی کریمی با موضوعی روانشناسانه کارگردانی کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ علی اصغری درباره فیلمنامه «شیفت شب» که قرار است به کارگردانی نیکی کریمی ساخته شود، گفت: من حدود یک ماه پیش نگارش فیلمنامه «شیفت شب» را با همکاری نیکی کریمی به پایان رساندم و بعد از آن یک بار هم کار بانویسی شد.

وی درباره همکاری خود با نیکی کریمی عنوان کرد: نیکی کریمی نسخه اولیه این کار را نوشته است و البته بعد از این مرحله به دلیل حساسیتی که روی قصه خاص این فیلمنامه داشت، حدود 6 ماه نگارش آن زمان برد تا به نسخه قابل قبولی رسیدیم.

نویسنده فیلمنامه «دهلیز» درباره فیلمنامه «شیفت شب» توضیح داد: این کار یک تریلر خانوادگی است که موضوع بکری دارد و در زمان تولید درباره آن خبررسانی می شود. این فیلمنامه هنوز به چکش‌کاری‌هایی نیاز دارد و همچنان روی فیلمنامه کار می‌شود.

اصغری اضافه کرد: این فیلم به دلیل سوژه‌ای که داشت برای من تجربه خاص و سختی بود و فکر می کنم در میان سایر کارهای خانم کریمی نیز به دلیل سوژه و موضوعی که دارد اثر متفاوتی است. ما برای این کار با چند روانشناس و جامعه شناس صحبت کردیم و تحقیقاتی داشتیم چون داستان به یک آسیب اجتماعی مربوط می شود.

اصغری در پایان با اشاره به اینکه بیشتر صحنه‌های فیلمبرداری در فضای خارجی اتفاق می‌افتد از بازنویسی‌های بعدی کار سخن گفت و بیان کرد: در زمان تولید کار یعنی در پاییز رتوش‌های مجددی روی فیلمنامه انجام خواهد شد و اینکه هنگام نوشتن کارگردان هم همراهم باشد برایم خوشایند است. فکر می کنم در این نوع همکاری خروجی کار و متن فیلمنامه ای که روی کاغذ نوشته شده است به یکدیگر بسیار نزدیک می شوند.

این فیلم ابتدا با نام «چنین گذشت بر من» مطرح شده بود.

نظر شما