شناسهٔ خبر: 15958 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تاریخ اکران یکی از «مشتقات هری پاتر» مشخص شد

تاریخ اکران فیلم «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنان» مشخص شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ روز گذشته برادران وارنر اعلام کرد که فیلم «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنان» روز ۸ نوامبر ۲۰۱۶ اکران خواهد شد. این فیلم که از روی کتابی به همین نام نوشته جی کی رولینگ ساخته خواهد شد، مشتق شده یا به عبارت دیگر اسپین آف مجموعه هری پاتر است. 

فیلم جدید قرار است خود، قسمت اول از یک مجموعه که گفته می شود تریلوژی است باشد. فیلمنامه آن را خود جی کی رولینگ خواهد نوشت و داستانی مجزا بر مجموعه هری پاتر دارد. مجموعه هری پاتر با بیش از ۷.۷ میلیارد دلار در آمد، تبدیل به پر فروش ترین مجموعه سینمایی شده و حالا برادران وارنر امیدوارند تا دوباره بتوانند با استفاده از المان های این مجموعه، یک سری پر طرفدار و پر فروش دیگر را بسازند. 

مجموعه جدید قرار است داستان زندگی نیوت اسکمندر، نویسنده کتاب «جانوارن شگفت انگیز و زیستگاه آنان» را روایت کند. ۷۰ سال قبل از آغاز ماجراهای هری پاتر و در نیویورک( نه در بریتانیا).  این فیلم نه ادامه هری پاتر است و نه ماجراهای قبل از هری پاتر و سنگ جادو را روایت خواهد کرد. بلکه قرار است بیشتر بسط دهنده دنیای جادوگری هری پاتر باشد. 

با توجه به تاریخ اکران این فیلم، به نظر می رسد برادران وارنر نیم نگاهی هم به جوایز آخر سال دارند و شاید یکی از امیدهای اصلی آنها در سال ۲۰۱۶ همین اسپین آف جدید هری پاتر باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما