شناسهٔ خبر: 15976 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تصویرگران آلمانی به نگارخانه لاله آمده‌اند

نمایشگاهی از کتاب‌های مصور کشور آلمان با نام «اردبرلند»، به معنای سرزمین توت فرنگی تا پایان اردیبهشت ماه در گالری لاله تهران برپاست.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، این نمایشگاه، بخش دوم نمایشگاه دوجانبۀ انارستان- اردبرلند است که توسط تام آیکنهوفه، تصویرگر و طراح گرافیک ساکن برلین، ساماندهی شده است. اردبرلند که در برگیرندۀ حدود ۸۰ اثر از ۱۶ تصویرگر آلمانی است، با همکاری شورای کتاب کودک و گالری لاله در تهران و وزارت امور خارجه جمهوری فدرال آلمان، بخش فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان و انتشارات هامرآوئه، انجمن هنری طراحی و تصویرسازی در برلین برگزار می شود.

اردبرلند پس از تهران، در شهرهای اصفهان، مشهد و گرگان به نمایش در خواهد آمد. بخش نخست این برنامۀ دوجانبه، نمایشگاه انارستان (تصویرگری معاصر کتاب کودک از کشور ایران ) از سپتامبر ۲۰۱۳ الی آپریل ۲۰۱۴ در کتابخانۀ بین المللی جوانان مونیخ برگزار شد. این نمایشگاه به زودی سفر خود را به شهرهای دیگر اروپا و امریکا آغاز می کند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۹ به نشانی خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی، نگارخانه لاله مراجعه کنند.

نظر شما