شناسهٔ خبر: 16014 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تب سریال‌های کمیک بوکی در تلویزیون آمریکا

با پایان فصل دوم سریال کماندار، شبکه سی دبلیو از ابر قهرمان جدیدش رونمایی کرد. اما «فلش» تنها ابر قهرمان باکس آینده تلویزیون آمریکا نیست.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ با پایان فصل دوم سریال کماندار، شبکه سی دبلیو از ابر قهرمان جدیدش رونمایی کرد. سریال کماندار دیشب با تمام بی احترامی‌هایش به دین مبین اسلام به پایان رسید. بلافاصله پس از پایان این فصل سازندگان و مسئولان شبکه سی دبلیو از «فلش» رونمایی کردند تا باکس پاییز تلویزیونشان بدون ابر قهرمان نماند. آنها که سابقه ساخت سریالی ۱۰ فصلی از روی کمیک بوک‌های سوپرمن هم داشته‌اند در حالی از یک ابر قهرمان دیگر رونمایی کردند که تب سریال‌های کمیک بوکی به شدت بالا رفته است.

شبکه فاکس با سریال «گاتهام» به استقبال پاییز خواهد رفت. این سریال به وقایع شهر گاتهام، قبل از آغاز کار بتمن می پردازد. نقش اول این سریال کمیسر گوردون خواهد بود که در تریلوژی شوالیه تاریکی کریستوفر نولان نقش آن بر عهده گری الدمن بود و حالا در این سریال بنجامین مک کنزی این مهم را بر عهده دارد. بازیگری که در انیمیشن «بتمن: سال اول» دوبلور کاراکتر بتمن بود. در این سریال روند آغاز فساد در گاتهام به نمایش در خواهد آمد و تبدیل شدن این شهر خیالی به شهر نقاب دارها نشان داده می شود. جوکر، پویزن ایوی، کت وومن، پنگوئن و کلی از قهرمانان و ضد قهرمان های دیگر مجموعه های دی سی در این سریال حاضر خواهند بود. با این تفاوت که احتمالا هنوز به آنچه در آینده خواهند شد، تبدیل نشده اند!

از سریال های کمیک بوکی دی سی که فاصله بگیریم، می توانیم سراغ رقیب سرسخت آنها، مارول برویم. مارولی ها که روند ساخت یک دنیای جدید و به هم پیوسته از روی کمیک بوک هایشان را با «انتقام جویان» جوس ویدون آغاز کرده اند فصل گذشته، باکس شبکه ای بی سی را با سریال «ماموران شیلد» اشغال کردند. آنها این سریال را در رابطه تنگاتنگی با فیلم های سینماییشان قرار دادند و حتی ساموئل ال جکسون هم به صورت افتخاری در آن حضور پیدا کرد و با اکران کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان تغییر زیادی به فضای سریال داده شد. حالا آنها برای فصل جدید سریال ها می خواهند از سریال «مامور کارتر» رونمایی کنند. سریالی بر مبنای داستان های کمیک بوکی مربوط به یکی دیگر از شخصیت های دنیای مارول است. داستان پگی کارتر در واقع به سال ۱۹۴۶ برمی گردد. زمانی که خبری از تونی استارک/ آیرون من نبوده اما پدرش هاوارد استارک در حال بنا کردن امپراطوری اش بوده است. گفته می شود کاراکتر هاوارد استارک از روی شخصیت هاوارد هیوز طراحی شده است. هاوارد هیوزی که قبلا هم به سینما آمده بوده. با فیلم «هوانورد» مارتین اسکورسیزی. در آن فیلم لئوناردو دی کاپریو نقش این ثروتمند مشهور آمریکایی را بازی کرده است. این سریال جدید هم با پخش اپیزود فاینل وسط فصل سریال ماموران شیلد کار خودش را در تلویزیون آغاز خواهند کرد. حضور هایلی اتول که پیش از این هم در دوگانه کاپیتان آمریکا این نقش را بازی کرده در سریال مامور کارتر قطعی شده است و حتی قرار است او در «انتقام جویان: عصر آلترون ها» هم در این نقش بازی کند.

نظر شما