شناسهٔ خبر: 16016 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رایدلی اسکات و مت دیمون در «مریخی»

در حالی که گفته می شد کارگردان «کلبه‌ای در جنگل» فیلم علمی- تخیلی «مریخی» را خواهد ساخت حالا به نظر می‌رسد که صحبت از چهره‌های سرشناس‌تری برای تصدی پست کارگردانی این فیلم است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ در حالی که گفته می شد کارگردان «کلبه ای در جنگل» فیلم علمی- تخیلی «مریخی» را خواهد ساخت حالا به نظر می رسد که صحبت از چهره های سرشناس تری برای تصدی پست کارگردانی این فیلم است.

ظاهرا  اعتبار درو گودار برای پروژه تازه فقط در حد یک فیلمنامه نویس است. خبرهایی به گوش می‌رسد که تهیه‌کنندگان این فیلم علمی- تخیلی در حال مذاکره با رایدلی اسکات جهت کارگردانی این پروژه هستند. این فیلم قرار است بر مبنای یک کتاب الکترونیکی به همین نام ساخته شود که اندی ویر نویسندگی آن را بر عهده داشته است. این کتاب داستان فضانوردی است که خود را در مریخ می بیند و می خواهد منابعش را طوری مدیریت کند، تا بتواند آن قدر زنده بماند که راه بازگشت به زمین را بفهمد.

ظاهرا پس از موفقیت های فیلم «جاذبه» آلفونسو کوارون تب ساخت فیلم فضایی به شدت همه گیر شده است. ۷ نوامبر سال جاری هم کریستوفر نولان از فیلم فضاییش رونمایی خواهد کرد. فیلمی که به نظر می رسد در همین روزها باید تریلر تازه اش منتشر شود.

رایدلی اسکات که خود یکی از تهیه کنندگان «مریخی» هم هست بنا دارد تا در صورت پذیرفتن وظیفه کارگردانی این پروژه از مت دیمون به عنوان یکی از بازیگران اصلی استفاده کند. تجربه ای که برای نخستین بار رخ می دهد و تا پیش از این دیمون و اسکات با هم همکاری نداشته اند. ظاهرا بازی سال گذشته مت دیمون در فیلم علمی- تخیلی «بهشت» چندان در این انتخاب بدون اثر نبوده است.  به نظر می رسد کمپانی فاکس پشت این فیلم باشد و با توجه به پروژه پرومتئوس ۲ گفته می شود برای دیدن مریخی باید بیشتر از ۲ سال صبر کنیم. رسانه ها تاریخ شروع ساخت این فیلم را در سال ۲۰۱۶ ارزیابی می کنند.

نظر شما