شناسهٔ خبر: 16050 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آنجلینا جولی همچنان به دنبال ساخت کلئوپاترا

کلئوپاترا پروژه ای بود که همیشه نامش در کنار آنجلینا جولی به گوش می‌رسیده و هیچ وقت هم جدی نشده اما آنجلینا جولی امیدوار است بالاخره این فیلم را روی پرده ببیند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ کلئوپاترا پروژه ای بود که همیشه نامش در کنار آنجلینا جولی به گوش می رسیده و هیچ وقت هم جدی نشده اما آنجلینا جولی امیدوار است بالاخره این فیلم را روی پرده ببیند. ابتدا سال ۲۰۱۰ بود که کارگردان تایتانیک و آوتار، جیمز کامرون به دنبال ساخت یک فیلم سه بعدی در مورد ملکه مشهور مصری رفت.

گفته شد او می خواهد آنجلینا جولی، بازیگر فیلم «سالت» بازی در نقش ملکه را انجام دهد. به محض این که خبر کارگردانی جیمز کامرون رسانه ای شد، خبر رسید که کمپانی ها برای ساخت فیلم کلئوپاترا در حال مذاکره با دیوید فینچر هستند. کارگردانی که در نهایت سال ۲۰۱۲ از ساخت این پروژه سر باز زد تا «کلئوپاترا» هم به جمع پروژه های نفرین شده هالیوود بپیوندد. بعد نوبت کارگردان «زندگی پی»، انگ لی رسید که نامش در کنار این پروژه مطرح شود و کارگردانی را انجام ندهد.

حالا آنجلینا جولی با قبول این که ساخت چنین فیلمی دشوار است، اعلام کرده که هنوز به ساخت این فیلم طلسم شده امیدوار است. او در مصاحبه ای که با مجله پیپل داشته عنوان کرده که برای همیشه روی این پروژه کار خواهد کرد. وی هم چنین این فیلم را سخت‌ترین فیلمی که می‌تواند ساخته شود دانست.

آنجلینا جولی تا چندی دیگر با فیلم «شریر» ساخته کمپانی دیزنی میهمان سینماهای آمریکای شمالی خواهد شد. او که از سال ۲۰۱۱ و پس از صداگذاری اش در انیمیشن محبوب پاندای کونگ فو کار ۲ دیگر در هیچ فیلم سینمایی یا انیمیشنی ظاهر نشده بعد از «شریر» هم تا سال ۲۰۱۵ پروژه ای را در دست ساخت ندارد. سالی که «پاندای کونگ فو کار۳» اکران خواهد شد.

نظر شما