شناسهٔ خبر: 16077 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز پخش «راه شیری» برزیده در شبکه دو سیما

دبیر سومین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با اشاره به برگزاری این کنفرانس در اواخر هفته جاری از حضور و سخنرانی بیش از ۶۰ تن از اساتید برجسته کشور در این کنفرانس خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ هادی اکبرزاده، معاون علمی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ودبیر سومین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، با تاکید بر استقبال چشمگیر اساتید برجسته کشور از سومین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با موضوع واکاوی مفاهیم و نظریه‌های رایج توسعه و تجربیات ایران و جهان؛ به سوی نظریه اسلامی ایرانی پیشرفت، اظهار داشت: خوشبختانه همانند دو کنفرانس قبل، از کنفرانس سوم نیز استقبال کم‌نظیری را شاهد بودیم و مقالات پرمحتوا از نظر کیفی و قابل توجه از نظر کمی از سوی اساتید حوزه و دانشگاه و دانش‌پژوهان به این کنفرانس ارائه شد. 

وی ادامه داد: از میان ۲۶۵ مقاله دریافتی پس از انجام داوری‌های تخصصی، نهایتا ۱۴۲ مقاله پذیرفته شده که   ۶۵ مقاله به صورت شفاهی و مابقی به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

اکبرزاده افزود: این کنفرانس در روزهای ۳۱ اردیبهشت و ۱ خرداد در سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد و در مراسم افتتاحیه مدعوان و سخنرانان ارزشمندی حضور پیدا می‌کنند.

دبیر سومین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت  با اشاره به دعوت از اساتید مطرح جهت ارائه سخنرانی و ارائه مقالات منتخب اظهار داشت: خوشبختانه این کنفرانس به عنوان یکی از بزرگترین همایش‌های بین رشته‌ای در علوم انسانی شناخته شده و در آن اساتید مطرحی از جمله، احمد احمدی،  محمدحسین پناهی، تقی آزاد ارمکی، حجت الاسلام ذوعلم، علیرضا ذاکر اصفهانی، مصطفی ملکوتیان، مهدی محسنیان‌راد، حجت‌الاسلام قربانعلی دری نجف آبادی، خدیجه سفیری، غلامعلی افروز، صادق واعظ زاده، سیدرضا عاملی و ابراهیم فیاض  و جمعی از صاحب نظران برجسته سخنرانی خواهند داشت.

اکبرزاده با توجه به ایجاد فضای مناسب  کنفرانس برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی  و تشویق آنان برای ورود به مباحث پیشرفت و اخذ پایان‌نامه و رساله در این زمینه، اظهار داشت: ستاد برگزاری کنفرانس استثنائا ظرفیتی را برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی بویژه دانشجویان دکتری ایجاد کرده که از علاقمندان دعوت بعمل می‌آید برای اعلام حضور و ثبت نام به سایت کنفرانس www.tc.olgou.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما