شناسهٔ خبر: 16085 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کمیته مخفی تعیین رئیس توسط توفیقی در دانشگاه شریف

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: تشکیل کمیته 5 نفره برای تعیین ریاست دانشگاه صنعتی‎شریف با خواست خودم تشکیل شد .

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ رضا روستا آزاد رئیس دانشگاه صنعتی شریف در خصوص تشکیل کمیته ۵ نفره برای تعیین ریاست دانشگاه صنعتی شریف گفت: این شورا با خواست خود من تشکیل شده است.

وی دلیل این امر را فعالیت تشکیل شورای مخفی برای تعیین ریاست دانشگاه عنوان کرد و افزود: بهتر دیدم به جای اینکه یک کمیته مخفی برای تعیین رئیس دانشگاه ایجاد شود یک کمیته به صورت شفاف و علنی تشکیل شده و کار خود را انجام دهد.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف درباره اینکه آیا این کمیته مخفی به خواست مسئولان وزارت علوم ایجاد شده بود گفت: وزیر علوم درمورد تشکیل این کمیته اظهار بی اطلاعی کرده است ولی برخی اعلام کردند این کمیته با نظر دکتر توفیقی مشاور وزیر علوم ایجاد شده است.

به گزارش مهر، در حال حاضر شورای دانشگاه شریف با توجه به تعیین ریاست دانشگاه‌های کشور به صورت کمیته‌ای تصمیم گرفت، کمیته  ۵ نفره را انتخاب کند تا گزینه ریاست بعدی مشخص شود و سه نفر را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی به وزیر علوم معرفی کند.

این کمیته در حال حاضر مشغول به کار است و قرار شد تا پایان خردادماه گزینه‌های خود را به وزیر علوم معرفی کند.

به گفته رئیس دانشگاه کمیته ۵ نفره در دانشگاه شریف متشکل از غفرانی، رنجبر، سعیدی، سهراب‌پور، تجریشی از اعضای هیات علمی دانشگاه شریف هستند.

نظر شما