شناسهٔ خبر: 16202 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

استعدادیابی قرآنی در حاشیه سی‌و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

نشست‌های تخصصی با حضور اساتید برجسته، همزمان با سی‌و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، حجت الاسلام مسعود میریان رئیس کمیته فنی سی‌و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با اعلام این مطلب افزود: استعدادیابی قرآنی در رشته حفظ و قرائت قرآن و ارائه مشاوره آموزشی و قرآنی به علاقمندان با حضور ۴ تن از اساتید برجسته قرآنی کشور از مهم‌ترین ویژگی‌ برنامه‌های جنبی در سی‌و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم است.


وی در خصوص برنامه‌های آموزشی مذکر شد: بیش از ۸۰ کارگاه آموزشی برای علاقمندان، حافظان، قاریان و جامعه قرانی با حضور اساتید برجسته کشور برگزار خواهد شد.

برقراری نظم در بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام مهمترین رسالت کمیته حراست است

قربانعلی باقری، مسئول کمیته حراست سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت:این کمیته با انجام اقدامات پیشگیرانه، تلاش خواهد کرد تا بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام با نظم و امنیت هرچه بیشتر برگزار شود. کمیته حراست سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن از دو ماه قبل از برگزاری مسابقات فعالیت های خود را آغاز نموده است و فعالیت های حراستی خود را در سه گام قبل، حین و بعد از برگزاری مسابقات قرآن تقسیم کرده است.

باقری اظهارداشت: علاوه بر هماهنگی با مجموعه داخلی سازمان اوقاف و امور خیریه، هماهنگی های لازم با مبادی امنیتی و انتظامی کشور انجام شده است. بر اساس هماهنگی های انجام شده ، سازمان هایی مانند ؛ آتش نشانی، پلیس راهور و اورژانس با استقرار در محل برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم همکاری لازم را خواهند داشت.

رئیس کمیته حراست سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با اشاره به اقدامات این کمیته برای صدور کارت حضور در محل برگزاری مسابقات گفت: کارت های حضور در محل برگزاری مسابقات در شش سطح با طرح های متفاوت صادر شده است که شامل عوامل اجرایی مسابقات در دو سطح، داوران، متسابقان، غرفه داران و خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران است و تاکنون تعداد آنها به بیش از هزار قطعه کارت رسیده است.

وی در پایان سخنانش گفت: تمام سعی کمیته حراست سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بر این است که بزرگترین رویداد قرآنی کشور به نحو احسن و آنگونه که شایسته ایران اسلامی است برگزار شود، از این رو از همه مدعوین تقاضا داریم ما را در برقراری نظم و امنیت مسابقات یاری کنند.

نظر شما