شناسهٔ خبر: 16203 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اختتامیه جشنواره سراسری دوسالانه صحیفه سجادیه برگزار می‎شود

مدیر امور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎ها از برگزاری اختتامیه جشنواره سراسری دو سالانه صحیفه سجادیه در 8 خردادماه در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد طاهری، مدیر امور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ضمن بیان این خبر گفت: در مراسم اختتامیه این جشنواره حجت الاسلام ابوترابی نائب رئیس مجلس و نیز حجت الاسلام محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها سخنرانی خواهند کرد.


این مقام مسئول تاکید کرد: دبیرخانه این جشنواره به دفتر استانی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های هرمزگان و به دبیری حجت الاسلام تقوی سپرده شده است.

وی با اشاره به تولید محصولات فرهنگی مانند کتاب، پاورپوینت، بروشور و نشریه در باره صحیفه سجادیه اشاره کرد و افزود: ۸۵ بروشور با مضامین اخلاقی، ۴۵ پاورپوینت منتر شده و دو جلد کتاب صحیفه زندگی چاپ و به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها ارسال شده و این مطالب در سایت صحیفه سجادیه بارگذاری هم شده است.

مدیر امور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها عنوان کرد: تعدادی بیش از ۲۱ هزار نفر در این جشنواره شرکت کرده و حضور فعال داشته اند و این تعداد غیر از افرادی است که در مسابقه های پیامکی این جشنواره حضور داشته اند.

حجت الاسلام طاهری بیان داشت: در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در ماه رمضان یک غرفه ویژه مخصوصارائه آثار صحیفه سجادیه خواهیم داشت و تولیدات این جشنواره در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

نظر شما