شناسهٔ خبر: 16220 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری کارگاه نقاشی هنرمندان شاهد و ایثارگر در مسجد جامع خرمشهر

همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور ۳۰ نفر از هنرمندان برجسته شاهد و ایثارگر، کارگاه نقاشی با محوریت دفاع مقدس و ایثار و شهادت به طور همزمان در مسجد جامع شهر خرمشهر و مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور ۳۰ نفر از هنرمندان برجسته شاهد و ایثارگر، کارگاه نقاشی با محوریت دفاع مقدس و ایثار و شهادت  به طور همزمان در مسجد جامع شهر خرمشهر و مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

اصغر رضوانی مدیر روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت با اعلام خبر فوق گفت : برای دومین سال متوالی به همت باغ موزه دفاع مقدس و اداره کل فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران ، ۱۵ هنرمند خواهر  شاهد و ایثار گر از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعـداز ظهر روز سوم خـــرداد در فضای باز مسجد جامـع خــرمشهر باغ موزه دفاع مقـدس به عنوان نماد مقاومت مـردم ایران به خلق تابلو  نقاشی‌هایی با محوریت ایثار و شهادت می پردازند.

وی افزود : همزمان با این رخداد هنری تعداد ۱۵ نفر از برادران هنرمند شاهد و ایثار گر در مسجد جامع شهر خرمشهر به خلق تابلو نقاشی هایی با مضمون ایثار و مقاومت خواهند پرداخت که آثار منتخب این دوکارگاه به موزه جنگ خرمشهر و باغ موزه دفاع مقدس تهران اهداء خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما