شناسهٔ خبر: 16234 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برزو ارجمند به «سوداگر» آب‌پرور پیوست

تهیه‌کننده «سوداگر» از اضافه شدن برزو ارجمند به گروه مسعود آب‌پرور خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امرو» به نقل از تسنیم؛ محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده سریال «سوداگر» از آغاز تصویربرداری این سریال به کارگردانی مسعود آب‌پرور از هفته آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر مراحل پیش تولید، انتخاب بازیگران و لوکیشن های کار را پشت سر می گذاریم.

وی افزود: از روز شنبه ۳ خرداد ماه تصویربرداری این سریال در کلانتری پونک با حضور بازیگران اصلی این سریال آغاز می‌شود.

علی‌اکبری اضافه کرد: تا به امروز حضور لیللا اوتادی، همایون ارشادی و امیرنوری قطعی شده است و احتمالا تا چند روز آینده برزو ارجمند نیز به گروه اضافه می‌شود.

تهیه ‌کننده «سوداگر» یادآور شد: هر ۲ قسمت این سریال یک فیلم سینمایی است که در کنار پیش بردن ماجراهایی کلی و اصلی در هر دو قسمت به پرونده ای خاص می پردازد و بازیگران جدیدی به گروه اضافه می‌شوند.

وی افزود: پیش تولید این سریال با مشارکت موسسه ناجی هنر و شبکه سوم سیما آغاز شد که در حال حاضر سعید رحمانی بازنویسی نهایی فیلمنامه را انجام می‌دهد.

«سوداگر» داستان پلیس زنی است که بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه افسری در بخش اجتماعی یک کلانتری مشغول به کار می‌شود. پرونده‌های مختلفی را بررسی می‌کند و در جریاناتی قرار می‌گیرد و داستان به این ترتیب پیش می رود.

مجموعه تلویزیونی «سوداگر» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما با مشارکت موسسه ناجی هنر است که تولید آن در ۱۳ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای از خرداد ماه آغاز می‌شود.

نظر شما