شناسهٔ خبر: 16312 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

محمد حسین لطیفی: دوستانی علاقه‌مند نبودند ما به اردوی تیم ملی برسیم ،موفق هم شدند

محمدحسین لطیفی به حاشیه‌های بوجود آمده برای دو پروژه «رویای من برزیل» و «یار دوازدهم» پاسخ داد.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از ایسنا؛ این کارگردان با بیان اینکه کار اصلی من در حال حاضر ساخت فیلم «رویای من برزیل» است، گفت: قطعا این فیلم با شروع جام‌جهانی در برزیل کلید خواهد خورد. پروژه‌ای که رسما از سوی سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و وزارت ورزش و جوانان حمایت می‌شود.

وی ادامه داد: قرار بود فیلمبرداری این کار همزمان با اردوی تیم ملی در اتریش آغاز شود که دوستان علاقه‌مند نبودند ما به این کشور برویم، لطف کردند و به هدف‌شان هم رسیدند. اما کار را رسما از برزیل آغاز خواهیم کرد و در ایران ادامه می‌دهیم.

لطیفی درباره پروژه «یار دوازدهم» نیز اظهار کرد: برای آن مجموعه به دلیل اینکه علاقه‌مند بودم بازیگران در کنار تیم ملی حضور داشته باشند، پذیرفتم، مدیریت هنری آن را بر عهده بگیرم. همین حضور من در دو پروژه باعث شده است،خبرنگاران این دو را به هم ربط دهند.

وی افزود: سرمایه‌گذار پروژه «یار دوازدهم» آقای هومن طالبی است که قرار است مشکلات آن را حل کند و سیدجواد هاشمی هم به عنوان تهیه‌کننده پیگیر این کار است و چون مدیریت آن با من نیست، خودشان باید پاسخگوی حاشیه‌های پیش‌آمده باشند. خود من هنوز از حضور در این پروژه انصراف ندادم و همه چیز بستگی به مدیریت دوستان دارد.

محمد حسین لطیفی بار دیگر تأکید کرد: کار اصلی من با فیلم «رویای من برزیل» خواهد بود که بی‌حاشیه و آرام کارش انجام می‌شود و قرار است با تیم ملی عازم برزیل شویم. اسامی بازیگران نیز به زودی در نشستی اعلام خواهد شد.

نظر شما