شناسهٔ خبر: 16356 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مناظره درباره سیاست تفکیک جنسیتی دانشگاه‌ها در «حذف و اضافه»

دومین برنامه «حذف و اضافه» موضوع تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌های سراسر کشور را با پخش مناظره‌ای دانشجویی و در گفتگو با دو کارشناس در حوزه آکادمیک نقد می‌کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ سید صدرالدین شریعتی رییس سابق دانشگاه علامه طباطبایی و همچنین دبیر انجمن دانشجویی فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز روز پنجشنبه ۱ خرداد با حضور در برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» سیاست‌های تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها را به چالش می‌کشند.

در بخش دیگری از این برنامه سمانه منصوری، فعال دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه و سوسن اکبر پوران فعال دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران معضل ارتباط دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه ها را به بحث می‌گذارند.

همچنین خبرنامه با مروری طنزآمیز بر مهم‌ترین رویدادهای دانشگاه‌ها، پخش گپ و گفت‌های دانشجویی در دانشگاه‌های الزهرا و امیر کبیر، طرح مساله با معرفی کوتاهی از بحث تفکیک جنسیتی از دیگر آیتم‌های این برنامه است.

سامانه پیامکی ۲۰۰۰۰۳۵۹ و رایانامه www.daneshgah@tv۳.ir راه‌های ارتباطی مخاطبان با برنامه «حذف و اضافه» که هر هفته پنجشنبه‌ها ساعت ۱۷ روی آنتن می‌رود و دارای ۲۶ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای است.

نظر شما