شناسهٔ خبر: 16377 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تیرانداز : قالب «طنز» بهترین شیوه طرح موضوعات اجتماعی در سریال‌ها

سیما تیرانداز بازیگر سریال«بین خودمون بمونه» گفت: تأثیرگذارترین طرز بیان معضلات اجتماعی رساندن آن به زبان طنز است که خوشبختانه در این قصه اتفاق افتاده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ سیما تیرانداز بازیگر «بین خودمون بمونه» درباره علت پذیرش این نقش گفت: داستان این فیلم درباره دروغ و عواقب دروغگویی است. این کار فیلمنامه خوبی داشت و حضور عطشانی و عوامل تولید برای خودم مهم بود.

وی ادامه داد: دروغ گفتن از جمله مسائلی است که جامعه امروزی با آن درگیر است و همیشه هم از پدربزرگ‌ها شنیدیم که دروغ مصلحتی بد نیست.

تیرانداز یکی از وظایف هنرمندان را در دیدن اشکالات و معضلات جامعه دانست و اضافه کرد: قائدتا این اتقاق تأثیر خوبی می‌گذارد و واقعیت این است که نباید انتظار اتفاق بزرگی از آدم‌ها داشته باشید و شاید از بین ۱۰ هزار نفر یک نفر تأثیر داشته باشد.

این بازیگر تلویزیون که در حال حاضر مشغول بازی در فیلم «بین خودمون بمونه» است در پایان خاطرنشان کرد: خیلی به معضلات اجتماعی علاقه‌مند هستم؛ چون این موضوعات بهتر با تماشاگر ارتباط برقرار می‌کند و مربوط به زمان حال است و مخاطب آن را بیشتر درک و احساس می‌کند. به نظرم تأثیرگذارترین طرز بیان معضلات اجتماعی رساندن آن به زبان طنز است که خوشبختانه در قصه این اتفاق افتاده است.

نظر شما