شناسهٔ خبر: 16426 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پاسپورت «فاميل دور» کلاه قرمزی هم مهر برزيل خورد!

کلاه قرمزي و دوستانش به مناسبت عيد مبعث به شبکه 2 باز مي گردند. ويژه برنامه کلاه قرمزي قرار است در روز عيد سعيد مبعث سه شنبه 6 خرداد، ساعت 11 صبح از شبکه 2 سيما پخش شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛ هر چند تلويزيون به وعده خود در پيگيري پخش برنامه «كلاه قرمزي» به جز ايام نوروز و در طول سال پايبندي نشان داده، اما از آنسو سازندگان هم خود را صرفاً مقيد به يك رسانه نكرده‌اند و به جز سينما، شبكه ويديويي را نيز در نظر دارند.
آخرين بار هم ويژه برنامه کلاه قرمزي 23 ارديبهشت امسال در روز ميلاد اميرالمومنين علي(ع) ساعت 11 صبح از شبکه 2 سيما پخش  شد. همچنين پس از اين مناسبت ويژه برنامه‌هاي ديگر اين عروسك نيز طبق وعده علي زارعان، مدير گروه كودك شبكه 2 در اعياد فطر، قربان و غدير از اين شبكه روي آنتن خواهند رفت. مهمترين برنامه كلاه قرمزي پس از مبعث نيز ويژه برنامه جام جهاني 2014 برزيل است كه آنونس آن نيز منتشر شده، اما اين با اعلام قبلي زارعان مبني بر پخش يك قسمت ويژه جام جهاني مغايرتي دارد. آن هم اينكه سازندگان اين برنامه اواخر ارديبهشت ماه جاري پروانه نمايش خود در شبكه ويديويي را با عنوان «كلاه قرمزي و پسر خاله ويژه جام جهاني» به كارگرداني ايرج طهماسب و تهيه‌كنندگي حميد مدرسي دريافت كرده‌اند.

 براساس اطلاع خبرنگار «باني فيلم»، اين ويژه برنامه گويا همان است كه سال گذشته نيز از تلويزيون پخش شده بود و گروه توليد در آستانه برگزاري رقابت‌هاي جام جهاني آنرا اين بار در شبكه ويديويي توزيع مي‌كنند. سري جديد اين برنامه شامل 4 پلاتو است كه در يك قسمت از شبكه 2 پخش خواهد شد. ماجراي اين سري از جايي ‌آغاز مي‌شود كه فاميل دور بليت سفر به برزيل براي تماشاي مسابقات جام جهاني 2014 را دريافت مي‌كند و همين قضيه اتفاق‌هاي بامزه‌اي را ايجاد مي‌كند.

همچنين طبق شنيده‌ها برخلاف برخي اخبار مبني بر حضور چند تن از ملي‌پوشان فوتبال ايران از جمله جواد نكونام به عنوان مهمان ويژه در اين برنامه، تنها عروسك‌هاي هميشگي در آن حضور داشته‌اند. البته گويا عادل فردوسي پور در اين آيتم ها حضور داشته است. ضبط اين ويژه برنامه براي جام جهاني به پايان رسيده است و به زودي از شبكه 2 پخش خواهد شد. كلاه قرمزي در ميان «پايتخت 3» و فيلم‌هاي مستند ايراني و خارجي، جزو پربيننده‌ترين برنامه‌هاي نوروز امسال تلويزيون بود.

نظر شما