شناسهٔ خبر: 16442 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تصویربرداری سریال ماه رمضانی «فاخته» به نیمه نزدیک شد

فیلمبرداری «فاخته» با جلوی دوربین رفتن فرخ نعمتی ادامه دارد و تدوین آن نیز به‌صورت همزمان توسط بنیامین قچاق انجام می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ احمد قچاق تهیه کننده سریال مناسبتی «فاخته» گفت: این روز‌ها کار تولید در لوکیشن اصلی در کاشانک همان خانه مادربزرگ (ثریا قاسمی) پیگیری می‌شود و گروه کار فیلمبرداری را در تهران پیش می‌برند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۰ درصد از تصویربرداری سریال «فاخته» به پایان رسیده، تصریح کرد: روز گذشته ضبط پلان‌های مربوط به فریبا نادری در باغ فردوس به پایان رسیده و اکنون گروه مشغول تصویربرداری پلان‌های مربوط به فرخ نعمتی، از شخصیت‌های کلیدی قصه هستند.

وی افزود: در این پلان دردسرهای زیادی برای خانواده حاج عزت پیش می‌آید، پسر کوچک خانواده، محسن (شهرام عبدلی) به دلیل بدهی مالی به زندان می‌افتد و مادر تصمیم می‌گیرد برای تسویه بدهی پسرش خانه حاج عزت را بفروشد.

این تهیه کننده گفت: این مجموعه با محوریت کودک تولید می‌شود اما به دلیل برخورداری از قصه قوی و پر محتوا برای مخاطب عام قابل استفاده است.

سریال «فاخته» به کارگردانی محمود معظمی، کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست که در ۳۳ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای برای پخش در ماه مبارک رمضان در حال تولید است.

فیلمنامه این سریال که علی اکبر محلوجیان آن را می‌نویسد، درباره دختری از یک خانواده فرهیخته است که درست اول ماه رمضان به سن تکلیف رسیده و تمام اعمال دینی بر او واجب می‌شود.

ثریا قاسمی، عبدالرضا اکبری، کمند امیرسلیمانی، شهرام عبدلی، نگین معتضدی، فرخ نعمتی، رحیم نوروزی، سپیده کاشانی، ملیکا پارسا، آدرین معظمی و... از جمله بازیگران اصلی «فاخته» هستند.

نظر شما