شناسهٔ خبر: 16449 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

وزیر بهداشت: سیاسی‌کاری و حاشیه‌سازی به حل مشکلات مردم کمک نمی‌کند

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه تنش مانع از پیشرفت کشور می‌شود، اظهار کرد: برای ایجاد توسعه لازم است که مشاغل مختلف بوجود بیایند و این امر نیز نیازمند سرمایه‌گذاری است که جذب سرمایه نیز نیازمند وجود آرامش در کشور است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا، دکتر هاشمی در مراسم تقدیر از برگزیدگان علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با اشاره به اینکه لازم است افرادی مانند فرزندان شهدا و ایثارگران در زمینه‌های علمی و مهارتی پیشرفت کنند، گفت: برای حل مشکلات و ایجاد آرامش در کشور نیاز است که اتحاد به وجود آید زیرا لازمه پیشرفت وجود این آرامش در کشور است.

وی با اشاره به اینکه تنش مانع از پیشرفت کشور می‌شود، تصریح کرد: برای ایجاد توسعه لازم است که مشاغل مختلف بوجود بیایند و این امر نیز نیازمند سرمایه‌گذاری است که جذب سرمایه نیز نیازمند وجود آرامش در کشور است.

وی با تاکید بر اینکه همکاری با دولت به حکم شرع عقل و لازم است، خاطرنشان کرد: لازم است دانشجویان شاهد و ایثارگر بیش از هر کس دیگری تلاش کنند و راه گذشتگان خود را ادامه دهند زیرا این دولت به کمک آنها نیازمند است چرا که دولت حاضر با شعار اعتدال و امیدبخشی روی کار آمده است و سیاسی‌کاری و حاشیه‌سازی به حل مشکلات مردم کمک نخواهد کرد.

هاشمی با اشاره به اینکه لازم است در معرفی الگوهای فرهنگی دولت فعالیت بهتری داشته باشد، افزود: در حال حاضر تعارض‌هایی در زمینه هدف گذاری‌ها دیده می‌شود که شاید اگر در بخش فرهنگی الگوهای شایسته تربیت و معرفی می‌شدند امروز شاهد شرایط متفاوتی در کشور بودیم.

نظر شما