شناسهٔ خبر: 16474 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازیگر ۳۰۰، جوکر می شود

پس از این که هفته گذشته از نام رسمی دنباله «مردی از جنس فولاد» رونمایی شد حالا اخبار جدیدی از این پروژه به گوش می رسد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ برادران وارنر رسما اعلام کرده اند که کالن مالوی برای بازی در یک نقش جدید به پروژه «سپیده دم عدالت» پیوسته است. اگرچه هنوز هیچ چیز قطعی نشده اما برخی از خبرگزاری های آمریکایی این نقش جدید را جوکر می دانند. وقتی خبرنگار ها مالوی را در یک پارکینگ گیز انداختند و از او در مورد این که آیا بازیگر جوکر هست یا نه سوال پرسیدند او اعلام کرد که چیزی نمی تواند بگوید زیرا قسم به راز داری خورده و برای دیدن او در نقش جدیدش باید صبر کرد و دید. البته جوکر استرالیایی نیست اما از آنجایی که آخرین بار این هیث لجر استرالیایی بود که نقش جوکر را در یک فیلم سینمایی بازی کرد و به خاطر آن اسکار گرفت گفته می شود احتمال دارد که بار دیگر نقش بزرگ ترین بدمن فیلم های بتمن به یک بازیگر استرالیایی چون کالن مالوی داده شود. البته زخمی که این بازیگر روی چهره اش دارد هم دلیل دیگری بر این است که او می تواند جوکر باشد. زخمی که یادگار یک تصادف است و حالا ممکن است باعث گرفتن یک نقش برای صاحبش شود.
پیش از این چهره های مشهوری چون جک نیکلسون و هیث لجر نقش جوکر را بازی کرده بودند که در این میان هیث لجر برای بازی در فیلم «شوالیه تاریکی» کریستوفر نولان موفق شد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خودش کند. حالا به نظر می رسد اگر مالوی برای نقش جوکر انتخاب شده باشد و با توجه به انتخاب بن افلک در نقش بتمن زک اسنایدر و برادران وارنر همه دست آورد های سه گانه «شوالیه تاریکی» کریستوفر نولان را چوب حراج زده اند. دست آوردهایی که توانست انقلابی در صنعت فیلم های کمیک به وجود آورد.
گفتنی است کالن مالوی پیش از این در ۳۰۰: ظهور یک امپراطوری با زک اسنایدر همکاری کرده است. در آن فیلم اسنایدر در قامت تهیه کننده ظاهر شده بود.

برچسب‌ها:

نظر شما