شناسهٔ خبر: 16499 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بخشی از خانه پروین اعتصامی خانه فرهنگ می‌شود

احمد مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با شورای سیاست گذاری جشنواره فیلم پروین اعتصامی با اختصاص بخشی از خانه پروین اعتصامی که به یک خانه فرهنگ تبدیل خواهد شد به جشنواره فیلم پروین اعتصامی موافقت نمود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛  احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران در دیدار با شورای سیاست گذاری جشنواره فیلم پروین اعتصامی حمایت خود را از برگزاری این جشنواره اعلام نمود.

در این نشست مازیار رضاخانی دبیر جشنواره فیلم پروین اعتصامی با ارائه گزارشی  از 8 دوره گذشته جشنواره، دستاوردهای این جشنواره  و معرفی فیلمسازان زن به جامعه جهانی به تشریح برنامه های آتی دبیرخانه جشنواره فیلم پروین اعتصامی برای ریاست شورای شهر تهران پرداخت.

در ادامه این نشست رخشان بنی اعتماد و کمال تبریزی که شورای سیاست گذاری جشنواره را همراهی می کردند با بیان اهمیت برگزاری این رویداد فرهنگی  و تاثیر آن بر جامعه سینما علی الخصوص موضوع زن و نداشتن نگاه جنسیتی را از ویژگی های بارز این جشنواره بر شمردند.

رئیس شورای شهر تهران با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان و صبر و پایمردی برای برگزاری هشت دوره جشنواره، معرفی فیلمسازان زن و شخصیت پروین اعتصامی و تلاش برای رشد و تعالی فیلمسازان زن و کمک به رشد جامعه زنان سینماگر  از این اقدام فرهنگی حمایت نمود.

در پایان این جلسه مسجدجامعی قول مساعد داد تا از جشنواره فیلم پروین اعتصامی از طریق مراکز مرتبط حمایت شود و همچنین با پیشنهاد منبتی برای اختصاص بخشی از خانه پروین اعتصامی که به یک خانه فرهنگ تبدیل خواهد شد به جشنواره فیلم پروین اعتصامی موافقت نمود.

در این نشست که در دفتر مسجد جامعی برگزار شد محمدرضا اصلانی، رخشان بنی اعتماد، کمال تبریزی، سید هادی منبتی، فرناز قیصری پور و مازیار رضاخانی حضور داشتند.

هشتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی  22 الی 28 شهریور ماه سال جاری در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

نظر شما