شناسهٔ خبر: 16527 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز تصویربرداری «زخم» آب پرور از فردا

تصویربرداری سریال ۱۳ قسمتی «زخم» به تهیه کنندگی محسن علی‌اکبری و کارگردانی مسعود آب پرور فردا دوشنبه ۵ خرداد ماه در لوکیشن دبیرستانی دخترانه واقع در انتهای اتوبان اشرفی اصفهانی آغاز می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ محسن علی‌اکبری تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «زخم» گفت: این سریال دوشنبه ساعت ۱۵ در دبیرستان دخترانه نیایش کلید می‌خورد.

وی افزود: این لوکیشن در واقع فضاسازی پاسگاهی است که شخصیت‌های اصلی سریال در آن حضور دارند. برزو ارجمند در نقش سروان، محمد صادقی در نقش سرهنگ، امیر نروی در نقش سرباز و فقیهه سلطانی به عنوان شاکی فردا مقابل دوربین می‌روند.

این تهیه کننده همچنین درباره لوکیشن بعدی مجموعه توضیح داد: لوکیشن‌های سریال «زخم» عمدتا مربوط به تهران و اطراف آن است. لوکیشن بعدی هم گاراژ و متروکه‌ای ست که سرپناه چند کودک فال فروش و کیف قاپ محسوب می‌شود.

این سریال داستان زنانی است که به عنوان مشاور در نیروی انتظامی مشغول به کار هستند. بدین ترتیب سروان الهام پویا با بازی لیلا اوتادی فردی دانش آموخته دانشکده افسری به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری ۱۳۲ مشغول به کار می‌شود. او به خاطر انتخاب چنین شغلی با پدرش دچار مشکل است و حالا در مواجهه با چالش‌های اجتماعی درگیر معضلات بزرگتری نیز می‌شود.

همایون ارشادی، محمد صادقی، برزو ارجمند، امیر نوری بازیگران اصلی و جمشید جهانزاده، فقیهه سلطانی، مهرداد ضیایی، میثاق جمشیدی، حسام شجاعی، رخساره شجاع الدین همراه با هنرمندان خردسال سینا محمدی فر، روژان تقی‌زاده، مهدیس قنبری، بازیگران خردسال ۵ قسمت ابتدایی این سریال هستند.

این مجموعه کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که به کارگردانی مسعود آب پرور با مشارکت نیروی انتظامی مراحل تصویربرداری خود را از فردا آغاز می‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما