شناسهٔ خبر: 16547 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

خداحافظی «طبقه حساس» بعد از 10 هفته

فيلم سينمايي «طبقه حساس» سرانجام بعد از 10 هفته از سينماي سرگروهش خداحافظي مي كند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛ از مدتها قبل «زندگي مشترك آقاي محمودي و بانو» قراردادش را در گروه استقلال ثبت كرده بود كه قرار است از همين هفته همراه با فيلم پوراحمد اكران عمومي شود.
به گفته سخنگوي شوراي صنفي نمايش، از چهارشنبه هفته جاري دو فيلم سينمايي «زندگي مشترک آقاي محمودي و بانو» و «پنجاه قدم آخر» به ترتيب جايگزين «طبقه حساس» و «زندگي جاي ديگري است» شود که فيلم اول به دليل پايان ۱۰ هفته اکران «طبقه حساس» در گروه استقلال اکران ميشود و فيلم «پنجاه قدم آخر» نيز به دليل پايين آمدن کف فروش جايگزين «زندگي جاي ديگري است» ميشود. روز گذشته سعيد سعدي هم از آغاز اکران فيلم سينمايي «۵۰ قدم آخر» از چهارشنبه ۷ خرداد ماه در سينماهاي کشور خبر داد.
مديرعامل موسسه پخش نسيم صبا در گفت و گو با فارس با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: فيلم سينمايي «۵۰ قدم آخر» با نسخه تدوين نهايي از چهارشنبه ۷ خرداد ماه به سرگروهي سينما فرهنگ به روي پرده سينماهاي کشور خواهد رفت.
وي در ادامه از جايگزيني فيلم سينمايي «۵۰ قدم آخر» به جاي فيلم «زندگي جاي ديگري است» خبر داد. فيلم سينمايي «۵۰ قدم آخر» آخرين ساخته کيومرث پوراحمد سال گذشته در سيودومين چشنواره فيلم فجر به نمايش در آمد که پس از تدوين مجدد و حذف ۱۷ دقيقه از اين فيلم از چهارشنبه هفتم خرداد ماه جاي فيلم سينمايي «زندگي جاي ديگري است» منوچهر هادي را خواهد را خواهد گرفت.

نظر شما