شناسهٔ خبر: 16594 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگردان ایرانی درباره مهاجرت فیلم می‌سازد

حسین شهابی از تدارک ساخت یک فیلم سینمایی با موضوع مهاجرت در همکاری مشترک با تهیه‌کننده انگلیسی خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ حسین شهابی که دومین تجربه سینمایی خود با عنوان «حراج» را در نوبت اکران دارد، گفت: با توجه به پایان یافتن ساخت فیلم «حراج» منتظر دریافت پروانه نمایش برای اکران عمومی هستم. همچنین به تازگی فیلمنامه ای با موضوع مهاجرت کار کرده‌ام که قرار است در همکاری مشترک با تهیه‌کننده انگلیسی به نام «Art picture» ساخته شود.

این کارگردان درباره دلایل همکاری با تهیه‌کننده انگلیسی بیان کرد: طبق ارزیابی به عمل آمده درخواست مهاجرت ایرانیان به کشور انگلیس تا اندازه ای بیشتر از سایر کشورهای اروپایی است و از سوی دیگر تهیه‌کننده انگلیسی هم دوست دارد دلایل این مهاجرت و چگونگی زندگی مهاجران در این کشور را به تصویر بکشد.

وی در ادامه افزود: هنوز نامی برای این فیلم سینمایی انتخاب نکرده ایم و قرار است پس از پایان مذاکره و قطعی شدن این همکاری و عقد قرارداد عنوان این فیلم سینمایی نیز انتخاب شود.

کارگردان فیلم سینمایی «روز روشن» با اشاره به اینکه شخصیت اول این فیلم یک خانم ایرانی است که به بهانه ادامه تحصیل دنبال دریافت ویزای دانشجویی است، بیان کرد: در این فیلم نقش اصلی را یک خانم بازی می‌کند و قرار است از بازیگران تئاتری که تا کنون تجربه بازی در سینما را نداشته‌اند، استفاده کنم.

شهابی به حضور دو بازیگر زن انگلیسی در فیلم جدیدش اشاره کرد و گفت: همچنین قرار است دو بازیگر انگلیسی نیز به مجموع بازیگران این فیلم اضافه شوند. ضمن اینکه جز طراح صحنه و دو بازیگر انگلیسی، بقیه عوامل ایرانی هستند.

شهابی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر مشغول بازنویسی نهایی فیلمنامه هستم و پس از دریافت پروانه ساخت تولید را آغاز خواهیم کرد.

نظر شما