شناسهٔ خبر: 16602 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«دیده‌نشدن و کارکردن» فوت کوزه‌گری حاج‌ حمید نمازی بود

کریمی، مستندساز می‌گوید: هرچه امثال ما اسم و رسم‌دارتر در عرصه وارد می‌شویم کارها گم می‌شود و تبعات کارها کمتر می‌شود ولی آقای نمازی از دیده نشدن سود اخروی می‌برد و این فوت کوزه‌گری را حاج حمید گرفته بود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ سهیل کریمی، مستندساز در بیان نظر خود در خصوص مرحوم حمید نمازی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: به‌نظر من به‌واسطه اینکه با آقای نمازی دمخور بودم، شک ندارم آقای نمازی جایگزین ندارد، یعنی ما فردی برای ایشان نداریم که با همان دغدغه و پشتکار در عرصه فرهنگی وارد بشود و بخواهد کار بکند. یقیناً ما در عرصه فرهنگ از نبود نمازی لطمه زیادی می‌خوریم، شکی نیست.

وی ادامه داد: پر شدن جای خالی نمازی هنر انقلاب است، نمازی را انقلاب پرورش داد و هنر امام و مقام معظم رهبری بود. بستر هم هست و اما اینکه آدم‌ها چگونه در این بستر قرار بگیرند، یا با چه انگیزه‌ای وارد این بستر شوند به شخصیت خودشان بازمی‌گردد که ما چقدر همت داریم که بشویم حمید نمازی اما اینکه نمازی، نمازی شد هنر خودش و هنر انقلاب بود.

کریمی خاطرنشان کرد: نمازی نمی‌خواست دیده شود تا بتواند کار کند. ماهایی که بیشتر دیده می‌شویم شاید به‌نوعی نان کارمان را می‌خوریم اما آقای نمازی بنا بود که کار بکند و فکر می‌کنم دستش در کار کردن بازتر بود و طبیعتاً تأثیرات خدایی بودن کار را هم بیشتر می‌دید. هرچه امثال ما اسم و رسم‌دارتر در عرصه وارد می‌شویم کارها گم می‌شود و تبعات کارها کمتر می‌شود ولی آقای نمازی از دیده نشدن سود اخروی می‌برد و این فوت کوزه‌گری را حاج حمید گرفته بود.

برچسب‌ها:

نظر شما