شناسهٔ خبر: 16625 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جانی دپ بازیگر نقش «هودینی» شد

جانی دپ بازیگر سرشناس هالیوودی می خواهد در نقش هری هودینی شعبده باز افسانه ای بازی کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ بعد از این گه گری راس و جو رایت در حالی که بدشان نمی آمد کارگردان فیلم اقتباسی از زندگی هری هودینی شوند نتوانستند روی صندلی کارگردانی این فیلم بنشینند به نظر می رسد که حضور کارگردان «رد ۲»، دین پاریسوت در راس این پروژه قطعی شده است. پروژه ای که بر اساس کتاب «زندگی مخفی هودینی: ساخته شدن اولین ابر قهرمان آمریکایی» ساخته خواهد شد و حالا با خبر شده ایم که جانی دپ بازیگر سرشناس آمریکایی در حال مذاکره برای به دست آوردن نقش این شعبده باز افسانه ای است. نقشی که نه تنها بر روی زندگی حرفه ای هری هودینی تمرکز خواهد کرد بلکه قسمت هایی از زندگی خصوصی وی را هم مورد توجه قرار خواهد داد.

تنها نکته ای که به نظر رسانه ها ممکن است حضور جانی دپ را در این پروژه منتفی کند، برنامه به هم فشرده آقای بازیگر است. او در حال حاضر مشغول فیلمبرداری «مورتدکای» است. پس از آن هم «بلک ماس» را در صف انتظار دارد. البته نباید از دنباله «آلیس در سرزمین عجایب» هم غافل شد. پس از آن همکاری دپ و دیزنی در پروژه «دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده قصه نمی گویند» دنبال می شود. اگر دپ بتواند از فاصله بین دنباله «آلیس در سرزمین عجایب» و «دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده قصه نمی گویند» استفاده کند، می توانیم وی را در نقش هری هودینی ببینیم. در غیر این صورت لاینزگیت باید به دنبال بازیگر دیگری باشد.

گفته می شود فیلم هودینی، چیزی بین ایندیانا جونز و شرلوک هولمز خواهد بود. به نظر می رسد موفقیت گیشه «الان مرا می بینی» در تصمیم لاینز گیت و سامیت، استودیوهای تهیه کننده فیلم مبنی بر ساخت زندگی هری هودینی بی تاثیر نبوده.

نظر شما