شناسهٔ خبر: 16636 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

خلاصه داستان انیمیشن جدید دیزنی

خلاصه داستان انیمیشن « Inside Out»، اثر جدید کمپانی دیزنی و استودیوی پیکسار منتشر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ خلاصه داستان انیمیشن « Inside Out»، اثر جدید کمپانی دیزنی و استودیوی پیکسار منتشر شد. استودیوی پیکسار امروز رسما خلاصه داستان این انیمیشن را در فضای مجزی پخش کرد. این انیمیشن جدید که وقایع آن در ذهن یک دختر می گذرد  توسط پیت دکتر کارگردانی خواهد شد. فردی که سابقه نشستن روی صندلی کارگردانی آثار مهمی چون «بالا» و «وال-ای» را هم در کارنامه اش دارد.

دکتر ما را به سفری درون ذهن یک دختر ۱۱ ساله به نام رایلی می برد. مسیر رشد، مسیر چندان ساده ای نیست. برای هیچ کدام از ما. رایلی هم از این قاعده مستثنی نیست. او در حالی در این مسیر قرار گرفته که پدرش یک شغل جدید در سانفرانسیسکو به دست آورده. رایلی دختری است که مثل خیلی از ما در آن سن، احساساتش او را راهنمایی می کنند: «لذت»، «ترس»، «خشم»، «نفرت» و «غم». این احساسات در مرکز فرماندهی بدن رایلی زندگی می کنند: در مغز او. آنها سعی می کنند در زندگی روزمره به کمک رایلی بیایند.

خصوصا که حالا باید به یک زندگی جدید در سانفرانسیسکو عادت کند. اگرچه «لذت» نقش اول احساسات رایلی را بازی می کند و می خواهد به همه چیز نگاهی مثبت داشته باشد، بقیه احساسات می خواهند دیدی منفی به شهر جدید، خانه جدید و مدرسه جدید داشته باشند. همین موضوع باعث تقابل احساسات می شود.

این انیمیشن ۱۹ ژوئن ۲۰۱۵ اکران خواهد شد. البته در سال ۲۰۱۵ دیزنی/ پیکسار یک انیمیشن دیگر هم دارند: «دایناسور خوب» که البته قرار بود امسال اکران شود ولی به ۲۵ نوامبر ۲۰۱۵ موکول شد.
Inside Out با حضور امی پولر، بیل هدر، لوییز بلک، میندی کالینگ و فیلیاس اسمیت ساخته خواهد شد.

نظر شما