شناسهٔ خبر: 16733 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نسخه نمایش خانگی «معراجی‌ها» در راه است

علی سرتیپی از توزیع نسخه خانگی فیلم «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی در شبکه نمایش خانگی خبرداد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ علی سرتیپی پخش‌کننده «معراجی‌ها» درباره توزیع نسخه نمایش خانگی این فیلم گفت: نسخه نمایش خانگی «معراجی‌ها» بعد از مراسم ارتحال حضرت امام خمینی و عزاداری قیام پانزده خرداد با همت موسسه پارس ویدئو در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

سرتیپی درباره توزیع زود هنگام این فیلم در شبکه نمایش خانگی توضیح داد: برای جلوگیری از توزیع نسخه های غیر مجاز تصمیم گرفتیم که این فیلم را زود‌تر از حالت طبیعی در شبکه نمایش خانگی عرضه کنیم. در این سال‌ها فیلم‌های پروفروش سینمای ایران از طریق توزیع غیر مجاز لطمه‌های فراوانی دید و ما برای جلوگیری از این اتفاق این کار را انجام دادیم.

این روز‌ها پوستر فیلم «معراجی‌ها» بر دیوار سوپر مارکت‌ها و مغازه‌ها نصب شده است و این فیلم شنبه هفته آینده مصادف با ۱۷ خرداد در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.

فیلم «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی است که این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد و از فیلم‌های اکران نوروزی بود و همچون دیگر آثار سینمایی ده‌نمکی فروش خوبی داشت.

سریال «معراجی‌ها» هم زمان با هفته دفاع مقدس روی آنتن سیما خواهد رفت.

در خلاصه داستان «معراجی‌ها» چنین آمده است: قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند. اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب وجنجال در دانشگاه می‌کنند، که آغاز قصه‌ای می‌شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند.

اکبر عبدی، دانیال عبادی، برزو ارجمند، سیدمهرداد ضیایی، غلامحسین لطفی، مجید شهریاری، اصغرنقی‌زاده، اسماعیل سلطانیان، بهاره افشاری، مریم کاویانی و لاله صبوری از بازیگران این فیلم هستند.

نظر شما