شناسهٔ خبر: 16735 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«چهارشنبه 19 آبان» جلوی دوربین رفت

فيلم سينمايي «چهارشنبه 19 آبان» به كارگرداني وحيد جليلوند جلوي دوربين رفت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛  اين پروژه كه تهيه كنندگي آن را محمد حسين لطيفي برعهده دارد چندي قبل در تهران كليد خورده و فيلمبرداري آن، اين روزها در سكوت خبري ادامه دارد. نيكي كريمي، امير آقايي و بزرو ارجمند از جمله بازيگران شناخته شده «چهارشنبه 19 آبان» هستند.

فيلمي سه اپيزودي با محوريت زنان كه ظاهرا اپيزودهاي فيلم ارتباط هايي با يكديگر دارند.مرتضي پورصمدي اين فيلم را فيلمبرداري مي كند و قرار است اولين نمايش آن در جشنواره سي و سوم فجر باشد.

 فيلمنامه اين فيلم را علي زرنگار، وحيد جليلوند و حسين مهکام نوشته شده اند كه اولين تجربه كارگرداني او در سينما به حساب مي آيد. جليلوند كه از گويندگان شناخته شده راديوست اولين بار با حضور در «زمهرير» بازي در سينما را تجربه كرد.

 «نردبامي بر آسمان» و «يادآوري» ديگر تجربه هاي بازيگري جليلوند در تلويزيون است. گفته مي شود او بخش هايي از فصل اول سريال «قلب يخي» را هم كارگرداني كرده است.
«چهارشنبه 19 آبان» داستان يک آگهي غيرمتعارف در بخش نيازمنديهاي روزنامه همشهري است كه جمعيت کثيري را در روز مشخصي به خيابان ميکشد. دخالت پليس قائله را علي الظاهر پايان مي دهد اما...

ديگر عوامل اين پروژه عباتند از: چهره پردازي: سعيد ملکان، صدابردار: يدالله نجفي، طراح صحنه و لباس: بابک کريمي طاري، مديرتوليد: محمدصادق آذين، برنامه ريز و دستياراول کارگردان:حسن لبافي، مدير تدارکات:حميد پرهيز، عکاس: مهديه لطيفي، مجري طرح: علي جليلوند. پروانه ساخت اين فيلم چندي قبل از سوي اداره نظارت و ارزشيابي وزارت ارشاد صادر شده است. تمام صحنه هاي فيلم در تهران فيلمبرداري مي شود.

نظر شما